بائپولر الیکٹروڈ فورس

ویٹرنری سرجری نے روایتی ، روایتی حکمت عملی کو ماضی سے بہتر قرار دیا ہے ، جو سرجیکل اطلاق کے متعدد ہزارہا کے لئے اسکیلیلس پر مرکوز ہے۔ جدید ، توانائی پر مبنی حکمت عملی جیسے الیکٹرو سرجری نے تیز تر اور زیادہ تر سبز جراحی کے طریقہ کار کی راہ ہموار کردی ہے۔

بائپولر بمقابلہ مونوپولر کاروباری اختلافات


روایتی طریقہ کار کے بجائے ، اسکیلپیلس کا استعمال کرتے ہوئے ، الیکٹروسروجری دوئبرووی یا اجارہ دار دونوں اختیارات استعمال کرتا ہے جس میں اعلی تعدد برقی موجودہ دن ، کاٹنے ، جمنے ، صاف کرنے اور ٹشو کو بھرنے کے ل. استعمال ہوتا ہے۔ ہر طریقہ کار کو منفرد آلات کی ضرورت ہوتی ہے ، اور ہر ایک کے اپنے مخصوص فوائد ہوتے ہیں۔ ان کے کردار کے طریقوں میں تغیرات کو سمجھنے سے معلومات میں تغیر پانے میں مدد ملتی ہے کہ ان کو کیسے لاگو کیا جاسکتا ہے۔


بائپولر اور اجارہ داری کی حکمت عملیوں میں ایک آسان فرق ہے۔ مونوپولر الیکٹروسرجری کے ساتھ ، مطلوبہ جراحی کے اثر کو حاصل کرنے کے ل the ہدف ٹشو پر الیکٹروسورجیکل طاقت کا اطلاق کرنے کے لئے ایک تحقیقات الیکٹروڈ کا استعمال کیا جاتا ہے۔ جدید دور پھر متاثرہ شخص سے گو بیک پیڈ پر جاتا ہے اور پھر سرکٹ مکمل کرنے کے لئے واپس ESU جنریٹر کے پاس جاتا ہے۔ بائپولر الیکٹروسورجیکل تکنیک کے ساتھ ایک دو قطبی ڈیوائس ، اکثر فورپس کا ایک سیٹ استعمال ہوتا ہے۔ بجلی کا آج کا دن فورسیج کے ایک پہلو سے ، گول ٹشو کے ذریعے فورسیٹ کے دوسرے حصے میں جاتا ہے ، پھر دوبارہ جنریٹر کے پاس جاتا ہے۔ بجلی کا آج کا دن فورسیج کے درمیان بافتوں تک محدود ہے ، لہذا اس کو گرائونڈنگ پیڈ کے استعمال کی ضرورت نہیں ہے۔


مونوپولر الیکٹروسرجری


اجارہ داری الیکٹروسروسری کی تاثیر اور استعداد اس کو عام طور پر استعمال شدہ آپشن بناتا ہے۔ اس طرح کے الیکٹروسروسری بہت سارے الیکٹروسورجیکل ویوفارم پیش کرتا ہے جن کے مخصوص ٹشو اثرات ہوتے ہیں۔ ایک اجارہ دار الیکٹروسورجیکل طریقہ کار میں ، ایک پنسل نما الیکٹروڈ