خون کی دیکھ بھال اور مرمت کریں کا تجزیه کار

خون کا تجزیه کار ہسپتال لیبارٹری آلات، سائنس اور ٹیکنالوجی کی ترقی کے ساتھ ساتھ میں سے ایک ہے، اس کی کارکردگی بہت کامل کیا گیا ہے ۔ بڑے آپریشن ہیں خود کار، مائیکرو، اور صحت سے متعلق اور ٹیسٹ کے نتائج کی درستگی کو بہتر ہے ۔ آلے کی، ساز، محتاط دیکھ بھال کا صحیح استعمال کے علاوہ کی بہترین شرائط کو برقرار رکھنے اور دیکھ بھال ایک اہم ربط ہے ۔
(1) نمونہ مجموعہ: خون کے نمونوں (خاص طور پر ملحقہ خون میں) جیسے نامناسب آپریشن، مٹی یا ایک سٹرالاید کپاس کا مجموعہ ربن نمونے میں ایسے آلات جب شمار، نقائص شمار مداخلت کرے گی ۔ وقت پر ٹیسٹ کے بعد جمع خاک سے توجہ رکھنے کے لئے کی ضرورت کے طور پر، جیسے نمونوں اور 1 منٹ سے زیادہ وقت کا تعین جمع کرنے، تعین نرمی ملا کر کرنا چاہئے اور نمونہ ڈرامائی گھمائیں نہیں ہے، ورنہ یہ بلبلہ گا کے نمونے اور ہیماولساس ۔
(2) ماحولیاتی اور درجہ حرارت کے تقاضے: ساز ایک صاف جگہ پر درجہ حرارت ہیماولساس پر رکھا جائے اور ایجنٹوں کو کھنگالنا بعض شرائط ہیں، 18 سے 30 ℃ اگر درجہ حرارت l8 c وبک ہ اور یمپیوی کی بڑھتی ہوئی صحت سے متعلق مسترد کریں گے 30 ° c کے شمار کے اوپر کے درجہ بندی پر اثر پڑے گا کم ہے، کے درمیان ہونا چاہیے ۔
ساز کے کردار کو ایک درست اور قابل اعتماد ڈیٹا فراہم کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ صرف احتیاط سے استعمال کیا، کا معائنہ کیا اور زیادہ سے زیادہ حالت میں ساز و سامان، ساز و سامان، کی خدمت زندگی بڑھانے کے لیے اپنی کارکردگی کو بہتر بنانے اور نہایت ناکامی کی شرح کو کم کرنے کے لئے ایک باقاعدہ بنیاد پر برقرار رکھا ہے ۔