خون کی برتن کلپس

زیادہ تر لیپروسکوپک آپریشنز ایپریٹو ویب سائٹ کے بارے میں محدود دو جہتی بصری معلومات کا شکار ہوتے ہیں جو ایسوسی ایٹ اینڈو سکوپ کے ذریعہ لیس ہے۔ اس کے نتیجے میں ، دورانیے کی پتلی فیلڈ اور کم گہرائی کے تاثرات کی وجہ سے حادثات وقوع پذیر ہوتے ہیں۔ اہم حادثات میں سے ہر ایک میں برتن کی چوٹ ہوتی ہے جس میں کینچی ، تھرموکیٹری یا ہارمونک اسکیلپل [1] جیسے اوزار کاٹنے کے اوزار کے غلط استعمال کی وجہ سے ہوتا ہے۔ لیپروسکوپک سرجری کے دوران ہونے والے حادثاتی عروقی زخموں پر مختلف قسم کے کسیلی تکنیک کا استعمال کیا جائے گا۔ یہ توانائی پر مبنی الیکٹروسوریکل آلات [2،3] ، کسی طرح کے نلکوں یا کیتھیٹرز کے اضافے [4،5] ، کسی طرح کے حل کا انجیکشن [6] ، تنہا کلینپس کا استعمال کرتے ہیں [7،8] یا ایپی فرین انجیکشن کے ذریعہ [9،10] ، ہسٹوآکریل [11] کا انجیکشن ، یا جیلاٹینز ، کولیجن ، کوگولیسیز اور پروٹین سیلانٹ ، اور مصنوعی گلو [12-15] جیسے حالات سے متعلق کسی ایجنٹ کی ملازمت۔


تاہم ، توانائی پر مبنی برتن سیل کرنے والے آلات تھرمل چوٹوں کا سبب بن سکتے ہیں جو اعصابی نقصان اور نیکروسس [16] یا ٹشووں کی خرابی کا باعث بن سکتے ہیں [17]۔ اس کے علاوہ ، ایک بار جب ٹوٹے ہوئے برتن کو مکمل طور پر خارج نہیں کیا جاسکتا ہے تو ، یہ روکنے کا احساس کرنے کے لئے مخصوص کھردری مچھلی سے پریشان کن ہوتا ہے جبکہ ٹوٹے ہوئے برتن میں خون کے بہاو کو برقرار رکھنے کے بعد ایک بار ٹوٹ جاتا ہے [18]۔


اس آرٹیکل میں ، ہمارا رجحان ہے کہ بالکل نیا کھردرا کلپ اور سرشار کلپ ایپلیئر تجویز کرے جو لیپروسکوپک سرجری کے دوران کسی ٹوٹے ہوئے برتن سے چوٹ کی جانچ پڑتال کرسکتا ہے جبکہ برتن کو مکمل طور پر روکنے اور ہمارے ان وٹرو پر رپورٹ نہیں کرتا ہے اور ان کی کارکردگی کا تجزیہ کرتا ہے۔


مواد اور طریقے

پیش قیاسی شدہ کسی بھی طرح کا کلپ اور کلپ اپلئیر پیکر کے اعداد و شمار 1A.1A میں دکھایا گیا ہے۔ کلپ vi ملی میٹر چوڑا ، 6 ملی میٹر لمبا ، اور پانچ ملی میٹر اونچائی ہے ، اور اس کے ساتھ ساتھ کلپ اپلائزر کی کل لمبائی 380 ملی میٹر آپریٹنگ لمبائی کے ساتھ 480 ملی میٹر ہے۔ ایک بار جب لیپروسکوپک سرجری کے دوران حادثاتی طور پر عروقی چوٹ اور تکلیف ہو جاتی ہے تو ، کلپ کو اس طرح استعمال کیا جائے: (1) مختصر طور پر انتہائی طریقہ کار کو روکیں۔ (2) چوٹ پہنچے جہاز کے شکار لیپروسکوپک فورسز کو سمجھنا؛ ()) کلپ کو بہتر بنانے والا ڈھونڈیں تاکہ برتن میں نقائص کلپ کے ذریعہ مکمل طور پر بند ہوجائے۔ ()) خون بہہ رہا ہے جب تک کہ کسی حد تک کلپ کو منظرعام پر لے جانے کے ل the کلپ ایپلر کے ہینڈل میں ہیرا پھیری کریں۔ اور (5) مرکزی طریقہ کار دوبارہ شروع کریں

وٹرو تجزیہ میں

چوٹ والے جہاز کے ذریعے خون کے بہاؤ کو برقرار رکھنے کے لئے جہاں بھی ضروری ہوتا ہے ان چیزوں میں کلپ کی کسی حدتک کارکردگی کا اندازہ لگانے کے لئے ، ایک بند بہاؤ سرکٹ جس میں گیس پلسائٹیل فلو پمپ اور ایک ڈونووون قسم کا مذاق واسکولر سسٹم ہوتا ہے اس کا ایک ساتھ جمع کیا گیا تھا نامیاتی ساخت کا گردشی نظام ، جیسا کہ شکل 2A.2A میں دکھایا گیا ہے۔ موک واسکولر سسٹم اور پلسٹیل فلو پمپ کی تھیلی بھی ٹائگن ٹیوبوں کے ایک جوڑے کے ساتھ اندرونی قطر کا 1/2 انچ کے ساتھ جڑا ہوا تھا۔ اس کے بعد ، 1/2 انچ اور 1/4 انچ مصنوعی برتنوں کے لئے بہاؤ کے طریقوں کی جوڑی کا تعی aن کرنے کے ل. ، aortal ٹیوب تقسیم کی گئی تھی ، جیسا کہ شکل 2B.2B میں دکھایا گیا ہے۔ ہائیڈرولک پریشر سینسر (PS9030VY ™؛ سینسورٹیکنک آتم ، پوچھیم ، جرمنی) ایک ناقابل سماعت بہاؤ میٹر (TS410 son آواز کا نظام مخالف۔ ، اٹھاکا ، نیو یارک ، ریاستہائے متحدہ) کو ہائیڈرولک کی مختلف حالتوں کو دیکھنے کے لئے بند بہاؤ سرکٹ میں شامل کیا گیا۔ دباؤ اور برتن کی شمولیت کی ڈگری کے مطابق بہاؤ.

تجربات کے دوران ، موک واسکولر سسٹم کے عام اوورلوڈ پریشر کو ایک سو ایم ایم ایچ جی میں ایڈجسٹ کیا گیا تھا اور فالسائٹل پمپ کے پمپنگ ریٹ کو فی منٹ پچاس دھڑکن تک لگایا گیا تھا تاکہ حقیقت پسندانہ برتن کے اندر سب سے بڑا ہائیڈرولک پریشر ≤ دو سو ایم ایم ایچ جی تک محدود ہو۔ ایک بار جب مصنوعی برتن مکمل طور پر خارج ہوجاتا تھا (پمپ کا اوسط اخراج = 3.0 L / منٹ) 1/4 انچ مصنوعی برتن پر تجربات کے دوران ، 1 اور 2 انچ مصنوعی برتن سے پہلے اور ایک بار ٹیوبیں مکمل طور پر شکار کی گئی تھیں ، کلیمپنگ کینچی کی ایک جوڑی اور برابر ، ٹیوبیں پہلے اور ایک بار 1/4 انچ مصنوعی برتن 1/2 انچ مصنوعی برتن پر تجربات کے دوران مکمل طور پر روک لیا گیا تھا۔


Vivo تجزیہ میں

کلپ کی مستعدی اور کلینیکل فزیبلٹی کا اندازہ لگانے کے ل short ، جانوروں کے چھوٹے چھوٹے تجربات سے شکار ہونے والے چار چوہوں (تمام مرد average اوسط عمر = تین ماہ) اور خنزیر کی ایک جوڑی (تمام خواتین average اوسط عمر = 3 ماہ ، اوسط) وزن = چالیس کلوگرام) جزوی طور پر خارج ہونے والے ٹیسٹ کے ل.۔ چوہوں کے تجربات کورین نیشنل کینسر سینٹر میں کیے گئے ، اور سور کے تجربات بھی یونسی یونیورسٹی (سنچن سیرینس ہسپتال) میں کیے گئے۔ تجرباتی پروٹوکول کو ہر طبی اداروں کے جانوروں کے مطالعہ کے لئے اخلاقیات کی کمیٹیوں نے منظور کیا ، اور یہ بھی مطالعہ کوریائی وزارت صحت و بہبود کی تجویز کردہ جانوروں کی نگہداشت اور استعمال کے تجاویز کے سخت تعمیل میں کیا گیا۔


نتائج

3 H تک رہنے والے وٹرو تجربات میں تین پریشر سینسروں کی پیمائش۔ 1/4 انچ مصنوعی برتن کو 1/3، 25٪، 50٪، اور ستر پانچواں شکار کا نشانہ بنایا گیا تھا جس کا اندازہ لگ رہا تھا کہ کوئی تیز رفتار کلپ اور 1/2 انچ مصنوعی برتن کو بھی 1/3، 25٪ اور 50٪ منسوخ کردیا گیا تھا . چترا پیکر 33 میں تراشے گئے مصنوعی برتنوں کے ذریعہ بہاؤ کی تبدیلی کی پیمائش ظاہر کرتا ہے۔ تمام واقعات کو بتایا گیا ، ایک بار کٹتے ہوئے کٹ جگہ پر کوئی رن نہیں ملا تھا ، اور کٹے ہوئے جگہ پر کلپ کرتے ہوئے ایک بار مصنوعی برتن کے ذریعے بہہ کر برقرار رکھا گیا تھا۔ بہاؤ کی شرحوں میں عام کمی اس وجہ سے ہے کہ چھٹکارے کی وجہ سے پچیسواں موقع پر vi.25٪ ، پانچ سوواں موقع پر 18.75 فیصد ، اور 1/4 انچ مصنوعی برتن کے لئے تیسویں نمبر پر سترسویں نمبر پر اور پانچویں نمبر پر 1/3 1/2 انچ مصنوعی برتن کے لئے پانچ سوواں مقام پر شمولیت اور تیرہ۔