بلڈ ویزل کلپس: آپ کو اسے کیوں استعمال کرنا چاہئے؟

اگر آپ خون کی نالیوں کے کلپس پہننے سے صحت کے فوائد تلاش کررہے ہیں تو آپ ان کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں۔ اس قسم کے ٹیپ کسی بھی طبی حالت کے ل ideal مثالی ہیں جس میں خون کے بہاؤ کی ضرورت ہوتی ہے۔ چاہے یہ کاٹنے ، السر یا موچ کا ہو ، خون کی نالیوں کا کلپ اس عمل میں آپ کی مدد کرسکتا ہے۔ جب آپ ان کا اطلاق کرتے ہیں تو ، وہ آپ کی گردش کو بہتر بنانے اور خون کی روانی کو بڑھانے میں مدد کرسکتے ہیں جس کی ضرورت ہے۔


یہ چھوٹے چھوٹے دھاتی ڈسکس ہیں جو خود کو آپ کے جسم میں خون کی شریانوں سے جوڑ دیتے ہیں۔ اس سے یہ ممکن ہوتا ہے کہ خون آزادانہ طور پر گردش کر سکے۔ ایک بار جب اس کا اطلاق ہوجائے تو ، آپ اس کی گردش میں بہتری سے فائدہ اٹھاسکیں گے۔


خون کی نالیوں کے کلپس کے علاوہ ، اور بھی لوازمات ہیں جو آپ ان کو استعمال کرنے میں آسانی کے ل. استعمال کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ گھر سے باہر کام کرنے جارہے ہیں تو ، آپ بینڈیج کا استعمال کرتے وقت خون کی نالیوں کے کلپس کو تھامے رکھنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ اگر آپ اسے چھوڑ دیتے ہیں تو ، یہ آپ کے لئے کام جاری رکھنا اب بھی محفوظ رہے گا کیوں کہ یہ اب بھی بینڈیج کے ساتھ منسلک ہوگا۔


خون کی نالیوں کے کلپس پہننے کے قابل ہونے کے ل you ، آپ کو پہلے یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ نے کلپس کو توڑا نہیں ہے۔ ایسا کرنے کے ل، ، یقینی بنائیں کہ آپ اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ ٹھیک سے موجود ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ بینڈیج کے کنارے کے ساتھ مناسب طریقے سے منسلک ہے نہ کہ آپ کی جلد سے۔


آپ کو خون کی نالیوں کے کلپس اپنی جلد پر لگانا پڑتے ہیں۔ اس طرح ، آپ بہترین نتائج حاصل کرسکیں گے۔ اس سے آپ کو بینڈیج کو صحیح طریقے سے استعمال کرنے کے قابل ہونا بھی ممکن ہوجائے گا۔


ایک بار جب آپ یہ کر لیتے ہیں تو ، اب آپ اپنی گردن پر پٹی لگاسکتے ہیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ٹیپ کو ڈھانپنے کے لئے صرف صحیح قسم کی پٹی استعمال کریں۔ مارکیٹ میں بہت ساری پٹیاں دستیاب ہیں ، لیکن کچھ ایسی چیزیں ہیں جو کچھ خاص قسم کے ٹیپوں کے لئے بنی ہیں۔


آپ کی جلد میں خون کی نالیوں کے کلپس لگانے کے قابل ہونے کے ل you ، آپ کو پہلے ٹیپ کی پٹی سے ٹیپ کو ہٹانا ہوگا۔ اس کے بعد ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اسے اپنی جلد پر رکھتے ہیں اور اس کے ساتھ انگلی چلاتے ہیں تاکہ معلوم کریں کہ اب بھی وہیں ہے۔ اگر یہ نہیں ہے تو ، پھر آپ اسے اپنی جلد سے نکالنے کے ل roll رول کرسکتے ہیں۔


آپ خون کے برتنوں کے تراشوں کو کئی طریقوں سے استعمال کرسکیں گے۔ آپ انہیں کٹے یا سکریپ پر لگاسکتے ہیں ، نیز خون کی روانی کو بہتر بنانے کے ل the ان کو جلد پر لگاتے ہیں۔