کمپیوٹر خاندان 4 قسم کی بیماری کی روک تھام

آج لوگوں کی زندگی اور کام کے تقریباً ہر پہلو ہیں کمپیوٹر سے لازم و ملزوم ہیں ۔ تاہم، کمپیوٹر سارا دن ایک مختلف قسم کی بیماریوں کے سامنے لائے گا ۔ کمپیوٹر کے گروپوں کے لیے مندرجہ ذیل 4 اقسام کا "درد" کو دیکھنے کے لئے دوسری چیزوں کے درمیان ایک طویل وقت کے لئے ۔
1 ۔ ہاتھ درد: کارپال ٹنل سنڈروم ہے ۔ تمام دن ٹائپ کاری اور ماؤس آسانی سے کارپال ٹنل سنڈروم (المعروف "ماؤس ہاتھ") کی قیادت کر سکتے ہیں، کلائی پٹھوں یا مشترکہ اور كلائى تھکن، سوجن، درد اور spasms بیماری کی علامات شامل ہیں ۔ کلائی کی فیناور کے ٹینداناٹاس کے علاوہ دیگر خطرے کے عوامل وراثیات، عمر، ہاتھ یا کلائی زخمی اور بیماریاں شامل ہیں ۔ مسلسل کلائی انگوٹھے پھیلانا، ختم کرنے، ایک دوسرے کے ساتھ ہاتھ مٹھی کی میز پر بیٹھے تھے، دبانے، ہاتھ کی گرفت اور دوسرے آسان ورزش، اور گٹے اور كلائى خون کی گردش حوصلہ افزائی کر سکتے ہیں کہ سفارش کی گئی ہے، کارپال ٹنل سنڈروم کے خطرے کو کم کر دیتا ہے ۔ تولیہ کلائی اور بازو پر دباؤ ماؤس کا استعمال کرتے وقت فارغ کرنے میں مدد کرتا ہے کے تحت چٹائی کو نافذ ہے ۔
2 ۔ دل: قلبی اور کریبروواسکولر کے امراض ۔ مطالعے گتہین طرز زندگی خراب خون کی اس گردش مل گیا ہے، بھی کم غایت آرٹراال انجماد خون کی گہری بالائی انجماد خون کا خطرہ اور گھٹ بھی سکتی، ایک بار بند آسانی سے دل کا دورہ اور سٹروک کے خطرے کا انجماد خون کے لئے کی قیادت. ماہرین نے تجویز دی کہ گتہین وقت کو کم کرنے کے لئے کال کریں، ملاقات یا ایک دوپہر کے کھانے کے وقت کی بہترین کھڑا ہوتا ہے ۔ ۔ آپ کمپیوٹر سکرینسیور باقاعدگی سے چلنے، سیٹ کریں ۔
3 ۔ آنکھوں کا درد: کمپیوٹر وژن سنڈروم ہے ۔ کمپیوٹر آنکھ کا درد یا دھندلاپن کمپیوٹر بہت لمبی سکرین چمک استعمال کر سکتے ہیں اور بہت زیادہ کے برعکس 'کمپیوٹر وژن سنڈروم' بنتی ہے ۔ اس بیماری کی خاص علامات میں آنکھ میں تناؤ، سادگی، دھندلاپن نقطہ نظر اور سر درد شامل ہیں ۔ اگر علاج نہیں، آسانی سے ہیپروپیا، بھینگا پن اور دیگر زیادہ سنگین نظر چوٹ کی قیادت کر سکتے ہیں ۔ تجاویز، کمپیوٹر سکرین کے عکاس سے بچنے کی کوشش کریں، باقاعدگی سے فاصلہ ٹوٹ جاتا ہے، ایئر کنڈیشنگ الیکٹرک فین آندھیاں آنکھ خشکی کو روکنے کے لئے ایک کی آنکھوں کے ساتھ ٹال دی ۔ اس کے علاوہ، روشنی بھی مناسب ہونا چاہئے ۔
4 ۔ درد کمر: ہیرنیاشن ڈسک ہے ۔ جب کمپیوٹر استعمال کرتے ہوئے بھی کم کمر کا درد کے خطرے میں اضافہ کر سکتے ہیں ایک گتہین کے علاوہ، بھی بیٹھے پوزیشن آگے ہے ۔ اگر علاج نہیں، شدید کم کمر کا درد میں آسانی سے پیدا ہوسکتا ہے ۔ خاص طور پر آگے 45 ڈگری کے قریب بیٹھنے کی پوزیشن آسانی سے ریڑھ کی ہڈی اور ڈسک کے دباؤ میں اضافہ، شدید کم کمر کا درد بڑھ جاتا ہے ۔ ماہرین کی گردش خون کی سہولت کے لیے ممکنہ طور پر ایک بریک کم از کم ہر آدھا گھنٹہ اپ کرے گا کہ کمپیوٹر کے مالکان اور اقدام کے ارد گرد زیادہ سے زیادہ تجویز ۔ اس کے علاوہ، کرسی کے طور پر، یا پیچھے، اس کے علاوہ ایک lumbar تکیا پر، سیدھا حالت کو برقرار رکھنے کے لیے سازگار ہے ۔