ڈسپوز ایبل فورسکن اسٹیپلر

فوائد:

1: حفاظت اور درست

2: کاٹیں ، خود بخود ملا دیں

3: آسان کام ، 5 منٹ کے اندر اندر ختم

5: ہر عمر کے لئے مکمل سائز

6: کوئی سٹرنگ ، کوئی خون بہہ رہا ہے ، کوئی اور چھوٹا سا تکلیف نہیں ہے

7: تیزی سے بازیافت

8: کاسمیٹک نتائج

اصول:

اناسٹومیٹ کا آپریٹنگ اصول اس کے بعد اسٹپلر کا ایک جیسا ہے۔ مکینیکل ڈرائیونگ ڈیوائس کے ذریعہ ، اناسٹومیٹ کو پہلے سے ماڈیول میں ڈال دیا جائے گا۔ ؤتکوں کی دو پرتوں سے گزرنے کے بعد ، سنگل یوز پریپیوس کاٹنے انسوٹومیٹ کی سٹرنگ کیل سامنے کی مزاحمتی نشست کے ذریعہ مسدود ہوجاتی ہے اور باطن کی طرف مڑی ہوئی ہوتی ہے تاکہ ٹشووں کی دو پرتیں مل کر کیلیں لگ جاتی ہیں۔ اس میں نسبتا good اچھی بایوکیوپلیٹی کی خصوصیات ہے۔ چونکہ سٹرنگ ناخن برابر فاصلے پر کھڑے ہیں اور سیورنگ سختی قابل قبول ہے۔ اس طرح ، نقائص کہ دستی سیون بہت ہی ویران بھی ہے ، جو بہت زیادہ تنگ ہے یا بہت ڈھیلا ہے ، اکثر ان سے گریز کیا جاتا ہے ، جو نہ صرف ٹشووں کی بڑی شفا کی ضمانت دیتا ہے ، بلکہ بڑے پیمانے پر آپریشن کے وقت کو بھی قصر کرتا ہے۔

ختنہ کرنے کے بعد ، ڈاکٹر زخم پر پیٹرولیم مرہم لگائیں گے اور گوزے میں بچے کے عضو تناسل کو لپیٹیں گے تاکہ زخم کو اس کے ڈایپر سے چپکنے سے بچایا جاسکے (جب تک کہ ڈاکٹروں نے پلاسٹبل کا طریقہ استعمال نہ کیا ہو ، جس میں ڈریسنگ کی ضرورت نہ ہو)۔ آپ کے بچے کو عام طور پر اس عمل کے فورا بعد ہی آپ کے حوالے کیا جائے گا۔

ختنہ کے بعد کم یا کوئی خون بہہ رہا ہے ، قطع نظر اس سے قطع نظر کہ جس تکنیک کا استعمال کیا جاتا ہے۔ اگرچہ آپ چیرا کے ڈنک سے یا ڈایپر پر تھوڑا سا خون بہہتے ہوئے دیکھیں گے جب آپ پہلی بار ڈریسنگ اتارتے ہیں تو ، یہ عام طور پر خود ہی رک جاتا ہے۔

1: ختنے کے بعد ، ڈاکٹر عضو تناسل کو بینڈیج یا گوج کے ذریعے سمیٹ لیں گے۔

2: ختنہ کے بعد خون بہانا بہت کم ہے۔ اگرچہ آپ چیرا کے ڈنک سے تھوڑا سا خون بہہتے ہوئے دیکھیں گے ، لیکن یہ عام طور پر خود ہی رک جاتا ہے۔

3: Postoperative ورم میں کمی لاتے: عام طور پر کارروائی کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ ورم میں کمی لاتے سے خودبخود مبتلا ہوجائے گا ، شدید ورم میں کمی لاتے ہو تو اسے اسپتال میں تخفیف پروسیسنگ کی ضرورت ہوتی ہے

4: سٹرنگ کیل 7-10 دن کے بعد خود بخود گرایا جارہا ہے۔

5: ختنہ کے بعد سخت ورزش سے گریز کریں۔ ایک ہفتے کے آپریشن کے بعد شاور کریں ، ایک بار جب آپ شاور شروع کریں تو ایک دن آئوڈین کے ذریعہ زخم کو جراثیم سے پاک کریں ، اور صرف صاف گوج یا پٹی سے زخم لپیٹ دیں۔

6: بڑے سانس لینے والے پتلون کا سامان رکھیں