ہیموکلپ

ہیموستاٹک کلپس (جسے" کے طور پر بھی جانا جاتا ہے v واسکولر کلپس"؛) ایک زخم میں تھوڑی مقدار میں خون داخل کرنے کے لئے بہت مفید ہیں۔ یہ کلپس عام طور پر کسی خون کی نالی کے اندر رکھی جاتی ہیں یا انھیں خون کے برتنوں کے عارضی طور پر نرم بافتوں میں جگہ دینے کے ایک ذریعہ کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔ جس طرح کی کلپ استعمال کی جارہی ہے اس کا انحصار زخم کے مقام پر ہے۔


ہیومسٹاٹک برتن کلپس (جسے" کے طور پر بھی جانا جاتا ہے؛ ویسکولر کلپس"؛) عام طور پر ایک ایسے زخم کے اندر رکھا جاتا ہے جہاں ایک شخص داخلی خون بہنے کا شکار ہوسکتا ہے۔ اس کلپ کا سائز طے کرتا ہے کہ کتنا بڑا افتتاحی تشکیل دینا ہے تاکہ خون گزر سکے۔ اندرونی خون بہنے کے ل A ایک چھوٹا سا کلپ یا اس سے زیادہ کی ضرورت ہوگی جبکہ بیرونی خون بہہ جانے کے ل. ایک بڑی کلپ استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی۔ بہت سارے لوگ معیاری ٹانکے کی بجائے برتنوں کے کلپس استعمال کرنے کو ترجیح دیتے ہیں کیونکہ اس سے زیادہ خون اور جلد بازیابی کا وقت ہوجائے گا۔


ڈسپوز ایبل بلڈ وریدوں کے کلپس پچھلے کچھ سالوں میں بہت مشہور ہوچکے ہیں۔ یہ اس حقیقت کی وجہ سے ہے کہ صحت کی دیکھ بھال کی لاگت میں اضافہ ہوا ہے اور اس سے زیادہ تر صحت انشورنس منصوبوں کا احاطہ نہیں کیا جاسکتا ہے۔ ڈسپوز ایبل کلپس کی مقبول ہونے کی ایک اہم وجہ یہ ہے کہ مستقبل میں ان کو آسانی سے ختم کیا جاسکتا ہے اور ان کو استعمال کیا جاسکتا ہے۔


ڈسپوز ایبل کلپس کو زخموں اور دیگر چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں کو کھولنے کے لئے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ وہ اکثر روزانہ کی بنیاد پر استعمال ہوسکتے ہیں۔ ان لوگوں کے ل that ، جن کو کٹ لگانے کی ضرورت ہوتی ہے ، ان کو انفیکشن ہونے سے پہلے رکھنا ضروری ہے۔ ان کلپس کی پہلی وجہ انفیکشن ہے۔


اگرچہ یہ کلپس عام طور پر ڈسپوز ایبل ہوتی ہیں ، لیکن وہ کبھی کبھی کسی زخم سے زیادہ لمبا رہ سکتے ہیں اگر ان کو بڑے اور چھوٹے زخموں کے ل be استعمال کیا جائے۔ یہ حقیقت کہ وہ ڈسپوز ایبل ہیں ان کے ل larger یہ زیادہ سے زیادہ زخموں سے زیادہ دیر تک رہنا ممکن بناتا ہے۔ جب کسی زخم کا انفکشن ہو جاتا ہے تو ، یہ ضروری ہے کہ اس زخم کو دوسرے علاقوں میں پھیلنے سے بچنے کے ل. اس زخم کو صاف رکھیں۔ زخم کو صاف رکھنے سے ، اس کو متاثر ہونے سے بچانا ممکن ہے۔


ان کلپس کے استعمال کے بارے میں اچھی بات یہ ہے کہ اسے ہٹا کر دوبارہ استعمال کیا جاسکتا ہے۔ اس سے اس شخص کے لئے کم ٹائم ٹائم کی سہولت ملتی ہے جس کے زخم سے نمٹنا پڑتا ہے۔


ڈسپوز ایبل ٹشو کلپس کا ایک نقصان یہ بھی ہے کہ یہ زخم بہت جلن اور سوجن ہوسکتا ہے۔ خاص طور پر یہ سچ ہے جب ایسے زخموں سے نمٹنے کے جو بہت گہرائی میں کاٹے گئے تھے۔ کلپ استعمال کرنے کے بعد زخم کو صاف اور خشک رکھنا ضروری ہے۔ اس سے جلد کی جلد صحت یابی ہوگی۔


ان کلپس کو استعمال کرنے کے فوائد میں یہ حقیقت شامل ہے کہ ان کو کہیں بھی اور کسی بھی طرح کے زخم کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ یہاں تک کہ وہ سرجری مکمل ہونے کے بعد بھی استعمال ہوسکتے ہیں۔ یہ کلپس ہر ایک کے ل a ایک اچھ optionا اختیار ہیں جس میں وقت اور پیسہ بچانے کی ضرورت ہوتی ہے۔