ڈسپوز ایبل ٹشو کلپس - ایک مختصر تعارف

ڈسپوز ایبل ٹشو کالیپر ، جسے جی جی کوٹ بھی کہا جاتا ہے ar آرٹیریل چمٹا جی جی کوٹ۔ گہری کٹ یا زخم سے اضافی ٹشووں کو دور کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جس کے نتیجے میں رکاوٹ پیدا ہوسکتی ہے۔ یہ آلات عام طور پر ایک چھوٹی سی خون کی نالی کے گرد رکھے جاتے ہیں اور پھر انہیں یا تو کھلی ہوئی بافتوں کو سخت ٹشو پرت میں براہ راست رکھنے کے لئے ملازمت دی جاسکتی ہے یا پھر کسی موٹے تھیلے میں وسیع سوراخ کاٹنے کے لئے ان کو ملازمت دی جا سکتی ہے۔ یہ ایک ڈسپوز ایبل ٹول ہے جو ایک ہی استعمال کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ وہ بہت سے مختلف سائز میں آتے ہیں تاکہ تمام طبی حالات کا احاطہ کریں اور دور سے کام کریں۔


ان کو کسی بھی پیشہ ور کے ذریعہ استعمال کیا جاسکتا ہے جو تکلیف دہ چوٹ سے گزر رہا ہے اور کسی بھی طرح کی کٹوتیوں یا زخموں کی مرمت کے لئے فوری طور پر سرجری کی ضرورت ہوتی ہے۔ وہ اکثر ایک گیش کے اندر رکھے جاتے ہیں اور ایک یا دو ڈسپوزایبل ٹشوز کی مدد سے کاٹ دیتے ہیں۔ وہ مسدود علاقے میں غیر ملکی اشیاء کو باہر لے جانے کے مقاصد کے لئے مثالی ہیں اور انہیں براہ راست خون کی نالی میں داخل کیا جاسکتا ہے۔ جب ایک مضبوط تیز انجکشن آسانی سے گہری کٹ میں بھی داخل کیا جاسکتا ہے جب اس کے اندر ڈسپوز ایبل ٹشو کلپس لگائی جائیں۔


ان ڈسپوز ایبل ٹشو کلپس کا بنیادی فائدہ ان کا آسان استعمال ہے۔ یہ آسانی سے کسی بھی پیشہ ور کے ذریعہ استعمال ہوسکتے ہیں اور فوری مسئلے کا خیال رکھتے ہیں۔ نقصان یہ ہے کہ وہ بڑے پنکچروں کے ل ideal مثالی نہیں ہوسکتے ہیں جو گہری کٹ کی ضرورت ہو تو ایسا ہوسکتا ہے۔ اگر ایسی صورتحال پیدا ہوجاتی ہے تو ، آپ کو خون کی شریانوں کو ہٹانے سے پہلے ایک بڑی تعداد میں طاقت ڈالنے کی ضرورت ہوگی ، کھوپڑی کی طرح نہیں۔


یہ آلات اکثر ڈاکٹروں اور نرسوں کے ذریعہ آپریٹنگ روم میں ایک غیر ملکی شے کو دور کرنے کے لئے لگائے جاتے ہیں جو مریض جی جی # 39 body کے جسم میں داخل ہو جاتا ہے۔ ایک کٹ سب سے پہلے جلد کے اندر کی جاتی ہے جو اس چیز کو لے کر جاتا ہے اور پھر نرم بافتوں اور شے کو خون کی نالی کے ایک چھوٹے سے حصے کے اندر رکھا جاتا ہے۔ ڈسپوز ایبل ٹشو کترے کا استعمال ایک سادہ تکنیک ہے جسے سرجنوں نے بڑے پیمانے پر اپنایا ہے۔ یہ طریقہ کار کھوپڑی کے استعمال سے کہیں زیادہ سستا متبادل ہے اور جب کھوپڑی کے استعمال کے مقابلے میں کم خون استعمال ہوتا ہے۔


ڈسپوز ایبل ٹشو کلپر کو اس طرح ڈیزائن کیا گیا ہے کہ اس کے آس پاس کے کسی ٹشو کو نقصان پہنچائے بغیر اس زخم سے خون نکال دیا جاتا ہے۔ اس کو اس طرح بھی ڈیزائن کیا گیا ہے کہ اسے زخم کے علاقے کو سننے کے لئے اینستھیٹیککس کی موجودگی کی ضرورت نہیں ہے۔ مزید یہ کہ اس طرح کے کترے صرف پانی اور صابن کے استعمال سے آسانی سے صاف کیے جاسکتے ہیں۔ اس طرح کے کترے کے بلیڈ ہیرے سے بنی ہوتی ہیں جیسے مواد جو تیزی کو یقینی بناتا ہے اور بلیڈ کی جلد میں پھسلنے سے وابستہ مسائل کو دور کرتا ہے۔ اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ یہ بلیڈ ہر وقت تیز رہتے ہیں۔ یہ کترے چھوٹے پنکچر کو دور کرنے میں خاص طور پر کارآمد ہیں اور ہلکی سرجری میں بھی استعمال ہوسکتے ہیں۔


تاہم ، یہ ڈسپوز ایبل ٹشو کترے نہ صرف ہلکی سرجری کے لئے استعمال ہوتے ہیں بلکہ بڑی سرجریوں میں بھی بڑے پیمانے پر استعمال ہوتے ہیں۔ دوسری قسم کی کلپنگ مشین ریٹیکٹر ہے جو ڈسپوزایبل ٹشو کلپر کی طرح ہے لیکن وہ اس زخم کی مقدار کو بڑھانے کے قابل ہے ، جس سے خون بہنے کی مقدار میں کمی واقع ہوتی ہے۔ اس طرح کے کترے ٹریکٹر سے منسلک ہوتے ہیں ، جو یا تو دستی ہوتے ہیں یا برقی طور پر چلتے ہیں۔