ڈسپوزایبل ٹشو کلپس استعمال کرنے کے لئے محفوظ ہیں

ڈسپوزایبل ٹشو کترنی ، بھی "آرٹیریل چمٹا" کے طور پر جانا جاتا ہے ، ایک کٹ یا زخم جو رکاوٹ کی وجہ سے ہو سکتا ہے سے اضافی خون کو کاٹ کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. یہ آلات عام طور پر ایک خون کے برتن کے ارد گرد رکھا جاتا ہے اور وہ یا تو کھلے خون کی وریدوں کی عارضی طور پر تعین کرنے کا ایک طریقہ کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے مشکل ٹشو یا وہ ایک جمنے میں ایک سوراخ کاٹنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. ان چمٹا کا استعمال کرتے ہوئے کا بنیادی فائدہ یہ ہے کہ مریض کو اس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے کہ وہ کس طرح زیادہ خون کو دور کرنے کے لئے ضروری ہے ، کیونکہ ماللالاٹرس کے دس سے بھی کم ہو جائے گا. یہ آلات بھی انتہائی محفوظ ہیں کیونکہ کوئی تیز کناروں ہیں جو ممکنہ طور پر جلد کو زخمی کر سکتے ہیں. ڈسپوزایبل ٹشو کترنی استعمال کرنے کے نقصانات یہ ہیں کہ وہ اکثر پلاسٹک کے مواد سے بنا رہے ہیں جو استعمال کرنے کے لئے بہت خطرناک ہے اور استعمال کرتے وقت وہ انتہائی شور ہیں.


بہترین ڈسپوزایبل ٹشو کلپ کا انتخاب کرتے وقت آپ کو ذہن میں برداشت کرنا چاہئے کہ مختلف قسم کے کٹ مختلف کلپس کی ضرورت ہوگی. اگر آپ کے زخم بڑے ہیں اور ایک بڑی کلپ چال نہیں کرے گا ، آپ کو دو یا تین مختلف ڈسپوزایبل ٹشو کلپس استعمال کرنے پر غور کرنا چاہئے جس میں اسی طرح کی لیکن چھوٹے سائز میں ہیں. اگر آپ ان کترنی کو استعمال کرنے پر منصوبہ بندی کر رہے ہیں تو اکثر آپ ڈسپوزایبل ٹشو کترنی کی ایک جوڑی خریدنے پر غور کرنا چاہتے ہیں تاکہ آپ کو آسانی سے آلے پر کلپس تبدیل کر سکتے ہیں. زیادہ تر تراشے کلپس چھوٹے سوراخ کے ساتھ ڈیزائن کیا جاتا ہے اور شریان یا رگ میں ڈال دیا جانا چاہئے ، تاکہ خون ان چھوٹے سوراخ کے ذریعے ڈرین کر سکتے ہیں.


ڈسپوزایبل ٹشو کلپس استعمال کرنے کا ایک اور نقصان یہ ہے کہ وہ اکثر دور کرنے کے لئے مشکل ہیں کیونکہ ٹشو موٹی ہو سکتا ہے اور ایک ہاتھ سے دور کرنے کے لئے مشکل ہو جائے گا. اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اس سائٹ کو چھوڑنے کی ضرورت ہوسکتی ہے جہاں آپ کو کٹ کرنا ہوگا اور یہ آپ کو بے نقاب اور غیر محفوظ چھوڑ سکتا ہے. اگر آپ کو ایک مناسب ڈسپوزایبل ٹشو کلپ نہیں مل سکا تو پھر آپ کو ایک دوسرے کا ٹکڑا خریدنے پر غور کرنا چاہئے ، جو تھوڑا سا بڑا ہے اور اس کے بعد زخم پر رکھا جا سکتا ہے ، جو رگ میں داخل کرنے کے لئے آسان ہے اور آپ کو آسانی سے تراشے کو دور کرنے کی اجازت دینا چاہئے.


یہ ضروری ہے کہ ڈسپوزایبل ٹشو کلپ استعمال ہونے سے پہلے سٹیرالاساد ہے. تمام طبی آلات کو سٹیرالاساد کیا جانا چاہئے تاکہ وہ دوسرے لوگوں یا جانوروں کو ضائع نہ کرسکیں. نسبندی عمل میں ایک حل رکھنے میں شامل ہے جس میں ایک مضبوط سٹرالاسانگ ایجنٹ پر مشتمل ہے کلپس اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ اس آلہ کو ایک مشین کے ذریعہ منظور کیا جاتا ہے جو کلپس کے اندر موجود بیکٹیریا کو مارنے کی صلاحیت رکھتا ہے.


ڈسپوزایبل ٹشو کلپس استعمال کرنے کا ایک اور نقصان یہ ہے کہ اگر وہ مناسب طریقے سے استعمال نہیں کر رہے ہیں تو وہ زخم میں ایک سرخ نشان یا ایک بڑے نشان چھوڑ کر سکتے ہیں. آپ کو اس بات کا یقین کرنا چاہئے کہ کلپ کے کناروں ہموار اور گول ہیں بجائے اس کے کہ یہ کسی بھی کروپ scarring کو کم کرے گی. آپ کو یہ بھی یقینی بنانا چاہئے کہ کناروں کو جھکا نہیں ہے ، کیونکہ یہ ایک تیز کنارے کے مقابلے میں زخم میں بڑے نشان پیدا کرے گا.


ڈسپوزایبل ٹشو تراشے کلپس احتیاط سے استعمال کیا جانا چاہئے اور یہ ضروری ہے کہ آپ ہمیشہ اس بات کا یقین کر لیں کہ وہ صحیح طریقے سے استعمال کیا جاتا ہے ، کیونکہ وہ خون کو دور کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جو تھپڑا ہے. تاہم ، اگر غلط استعمال کیا جائے تو وہ مزید نقصان پہنچا سکتے ہیں اگر وہ دوبارہ استعمال ہونے سے قبل سٹیرالاساد نہ ہوں ۔