بازی لگانا

اگر آپ کو معلوم نہیں ہوتا ہے کہ اس کے بارے میں جاننے کے لئے کس طرح جانفشانی کا نشانہ بنانا ایک تکلیف دہ اور وقت طلب عمل ہوسکتا ہے۔ کام کو کامیابی کے ساتھ مکمل کرنے کے ل some آپ کو کچھ اقدامات اٹھانا چاہیں گے۔


بہت سارے لوگوں نے ایک سکریو ڈرایور سے فورسز کو الجھا دیا۔ جب وہ دراصل مختلف ٹولز انجام دینے والے مختلف ٹولز ہوں تو وہ تبادلہ خیال الفاظ استعمال کرسکتے ہیں۔ فورسز کے پاس ایک ٹول اور بلیڈ دونوں موجود ہیں جو ان کے کام میں ان کی مدد کرتے ہیں۔ ایک آلے میں وہ چیز ہے جو آپ اشیاء کو جوڑ توڑ کے ل use استعمال کرتے ہیں جبکہ بلیڈ وہ حصہ ہوتا ہے جس کو جوڑنے کے ل to آپ اسے روکتے ہیں۔


سب سے پہلے جس چیز کی آپ کو ضرورت ہے وہ ہے اس جگہ کو ڈھونڈنے کے لئے جس کو آپ بازی کرنا چاہتے ہیں۔ یہ عام طور پر گٹر ہوتا ہے ، لیکن اگر آپ کے پاس یہ نہیں ہے تو ، آپ خود بھی اس شے کی بازی لگانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ اگر اعتراض کے کچھ حصے ہیں جن تک پہنچنا مشکل ہے تو ، آپ کو سرنج یا ٹونگس کی جوڑی کی ضرورت ہوگی۔ یہ ٹولز آپ کو جس حصے کی ضرورت ہوتی ہیں اس تک پہنچنے میں آپ کو بہت آسان کردیں گی۔


اس چیز کو کاٹنے کے ل the ٹول کا استعمال کریں اور جسم کے ان حصوں کو کاٹ دیں جو دلچسپی رکھتے ہیں جیسے پھیپھڑوں ، دل ، یا خون کی وریدوں. بازی لگانے والا آلہ رکھیں تاکہ یہ اس چیز پر قائم ہو جس پر آپ ضرب لگارہے ہیں اور اس کے بعد اس قوت کو قوت میں رکھیں اور اسے گھڑی کی سمت میں گھما دیں اور بلیڈ کو کاٹنے کی جگہ پر لائیں۔ آبجیکٹ اور اس کی شریانوں اور رگوں کو موڑنے کے لئے بلیڈ کا استعمال کریں۔ اپنی تمام رگوں اور شریانوں کو کاٹ دیں جو آپ کر سکتے ہیں۔


اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اس چیز کو اپنے ہاتھ سے پکڑ رہے ہیں نہ صرف اپنی انگلیوں سے تاکہ آپ خون کی رگوں کو کاٹ سکیں۔ کٹے ہوئے برتنوں کو لے لو اور ان کو چار حصوں میں الگ کرو ، وہ سفید خون کے خلیات ، سرخ خون کے خلیات ، ہیماٹوکریٹ (خون میں سرخ خون کے خلیوں کی مقدار کا ایک پیمانہ) اور ہڈیوں کے ٹکڑے ہیں۔ سرخ خون کے خلیوں کو لے لو اور اس بات کو یقینی بنائے کہ آپ خون کے سارے خلیوں کو گٹر سے یا جہاں سے بھی لے گئے ہیں وہاں سے نکال لیں۔ آپ کو جسم میں خون کے سفید خلیوں کو چھوڑنا چاہئے۔


اس کے بعد ہڈیوں کے ٹکڑے لیں اور انہیں اپنے ہاتھوں میں منتقل کریں جب تک کہ آپ انہیں جسم کی مختلف ہڈیوں میں الگ نہ کردیں۔ آپ کو معلوم ہوگا کہ جب تک آپ ایک دو ٹکڑے نہیں کرتے ہڈیاں مکمل طور پر الگ نہیں ہوجائیں گی۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ہڈیوں میں سے کسی کو کھوئے نہیں اور ہڈی سے ٹشو نمونہ لیں اور اسے مائع نائٹروجن میں منجمد کریں۔ اس بات کو یقینی بنائے گا کہ نمونہ واقعی منجمد ہے۔


آپ نے جدا ہوئے حصوں میں سے ٹشو کا نمونہ لیں اور اسے منجمد کردیں۔ خون کے خلیوں اور ؤتکوں کو نکالیں اور انہیں ٹیسٹ ٹیوب میں رکھیں۔ ٹیوب میں تقریبا a ایک پنٹک ایسیٹک ایسڈ ڈالیں اور پھر منجمد ٹشو نمونہ شامل کریں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے ل Check چیک کریں کہ واقعی تیزابیت تیزاب ہے۔


ایک دو گھنٹے کے بعد ، آپ یہ بتا سکیں گے کہ تیزاب تیزابی ہے یا نہیں۔ آپ دیکھیں گے کہ ٹشو سکڑ گیا ہے اور سیاہ رنگ کا ہو گیا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ نمونے کو مزید کچھ گھنٹوں کے لئے تیزاب میں رکھیں تاکہ آپ اسے بالوں کی پیوند کاری کے لئے استعمال کرسکیں۔ نمونہ لیں اور اسے اچھی طرح سے پانی میں دھو لیں۔ ناپسندیدہ جلد ، بالوں اور بالوں والے پٹکوں کو خارج کردیں۔