روزہ خون کے ٹیسٹ کے لئے توجہ کا متقاضی علاقوں

ذیابیطس کے ساتھ لوگوں کی ضرورت ہے باقاعدہ بلڈ شوگر چیک، ٹیسٹ کے نتائج مزید بنانے کے درست، ہر چیک ان سے پہلے، وہ سختی سے عمل "روزہ" پالیسی اور پانی پینے سے خوفزدہ ہیں ۔ ایسا کرتے ہوئے، خون کے ٹیسٹ کی درستگی کو یقینی بنانے کے لئے جائز ہے، حیاتی کیمیائی اختبارِ خون کے ساتھ بہت سے مریضوں کی ضرورت ہوتی ہے اور رات کے کھانے کے بعد روزہ، دوسرے کے لئے وہاں کا دن خون کا مجموعہ تھا ۔
عمومی طور پر جنرل کی پڑتال کرتا ہے جیسے کہ خون میں شوگر، کارڈیک خامروں، جگر فعل، ایک خالی پیٹ پر 6-12 گھنٹے کے لئے کی ضرورت ہے, چربی چیک 12 گھنٹے کے لئے روزے جا کرنے کی ضرورت ہے ۔ تاہم، ٹیسٹ کے نتائج، روزہ نہیں ہے کہ یہاں تک کہ پانی پینے کے لئے بھی ایک غلطی ہے کیونکہ کم پانی کی مقدار، خون توجہ مرکوز کرے گی کو یقینی بنانے کے لئے بالاروبان مزید مرضی اضافہ ہو جائے گا خون میں شوگر میں تبدیلی کے لئے لے جاتے ہیں ۔ لہذا، اگلے دن خون کے ساتھ مریضوں میں حیاتی کیمیائی ٹیسٹ کرنے کے لئے، کھانے پابندی لگا دی جانی چاہیے لیکن عام طور پر، ٹیسٹ کے نتائج کی درستگی کو یقینی بنانے کے لئے پیتے ہیں ۔
اس کے علاوہ، حیاتی کیمیائی اختبارِ خون کی ضرورت ہوتی ہے روزہ، روزے کے وقت بہت طویل ہے، ٹیسٹ کے نتائج کو بھی متاثر کر سکتے ہیں ۔ سروے 24 گھنٹے کے لئے سیرم کے بالاروبان میں اضافہ ہوا ہے، روزہ خون کے گلوکوز کی سطح کم، ٹراگلیسراڈیس، گلیسراول، مفت فیٹی ایسڈ میں اضافہ ہوا اور، پس حیاتی کیمیائی اختبارِ خون مقررہ روزے کے مطابق اٹھایا جانا چاہیے جو ہے، اب روزہ ہر ممکن حد تک غلطی کرنا چاہئے نہیں دکھاتا ہے ۔