ہیموکلپ

ہیموستاٹک کلپس ابتدائی نہر میں خون بہنے سے بچنے کے ل are نہیں ہوتے ہیں ، اکثر ایسا ہوتا ہے کہ جب آپ کے آنت سے پولپ دور رہ جاتا ہے یا خون کے السر کا علاج کیا جاتا ہے۔ پولیپس ٹشو کی چھوٹی چھوٹی نشوونما ہوتی ہے جو GI کے طریقہ کار کے دوران دیکھی جاسکتی ہے۔ اگرچہ زیادہ تر پولپس سومی (غیر کینسر) ہیں ، لیکن مختلف قسم کے کینسر کا ایک خطہ ہوسکتا ہے یا بعد میں کینسر بھی ہوسکتا ہے اسی وجہ سے انہیں ہٹا دیا گیا ہے۔ خون بہہ جانے والا السر ، جو اکثر پیٹ کے اندر پایا جاتا ہے ، یہ بھی دوا یا انفیکشن کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔

پولیپ ہٹ جانے کے بعد ، یا السر سے خون بہہ رہا ہے ، ایک ہیماسٹکٹک کلپ لگایا جاسکتا ہے۔ یہ کلپ دھات کا ایک چھوٹا سا آلہ ہوسکتا ہے جو آپ کے خون بہنے کے خطرے کی پیمائش کرنے کے لئے مل کر ٹشو میں شامل نہیں ہوتا ہے۔

ڈاکٹر آپ کی جانچ کے دوران اس کلپ کو ڈالنے کی گنجائش استعمال کرتا ہے۔

میں کیا توقع کرنے کے قابل ہوں؟

کلپ خود ہی گرے گی۔ یہ عام طور پر ایک دو ہفتوں میں ہوتا ہے۔ تاہم ، کچھ کلپس مریضوں میں زیادہ ہیں۔ یہ کلپ انتہائی چھوٹا ہے ، لہذا آپ کو توجہ نہیں ہوگی

جب آپ کے پاخانہ پر کلپ کال گزر جاتی ہے۔

میں کیا احتیاطی تدابیر لینا چاہتا ہوں؟

جب آپ کلپ آپ میں رہیں تو آپ ایم آر آئی کرنے کے لئے تیار نہیں ہوں گے۔ اگر یہ کلپ آپ کے آنت میں ہے تو ، اگر آپ ایم آر آئی چاہتے ہیں تو اپنے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کو مطلع کرنا ضروری ہے۔ براہ کرم کلپ شناختی کارڈ رکھیں۔