ہیموکلپس

ہیموکلپ ایک جراحی کا آلہ ہے جسے بہت سے طبی طریقہ کار میں استعمال کیا جاسکتا ہے جیسے اسٹومے یا پیٹ کی چیرا کی جگہ۔ یہ ایک چھوٹا سا آلہ ہے جو کینول کی نوک سے زیادہ فٹ بیٹھتا ہے اور کینول کی خاص جگہ کے لئے ایک مخصوص جسمانی جگہ میں یا کسی اناٹومک جگہ میں کینول کی جگہ کے لئے ایک مناسب انداز میں کینول کی جگہ کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ اس آلے کو شریان کی دیوار کی پوزیشن میں ہونے والی کسی بھی بے ضابطگیوں کو درست کرنے کے لئے مریض جی جی # 39 s کی آرٹیریل وال میں کینول داخل کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔


اس آرٹیکل میں ، ہم ہیموکلیپس ، لیگیشن کلپس اور ہیماسٹکٹک کلپس کے استعمال اور فوائد پر تبادلہ خیال کریں گے۔ مندرجہ ذیل جائزہ ہیموکلپس کے استعمال ، اشارے اور کئی اندوسکوپک طریقہ کار کے نتائج کے بارے میں موجودہ علم پر مرکوز ہے۔ ہم جائزہ لیں گے کہ یہ ہیموستاٹک کلپس کس طرح استعمال کی جاتی ہیں ، ہیموکلیپس کے کیا استعمالات ہیں اور اندرونی اور بیرونی استعمال کے ل he ہیماسٹکٹک کلپس کے مختلف استعمالات۔ یہ جائزہ ہیموکلیپس ، لیگیشن کلپس اور ہیماسٹکٹک کلپس سے وابستہ کچھ فوائد بھی فراہم کرے گا۔


ہیموکلیپس کا استعمال بہت سے جراحی کے طریقوں میں ایسے حالات کے علاج کے لئے کیا جاتا ہے جو ضرورت سے زیادہ خون بہنے کا سبب بنتے ہیں۔ جراحی کے طریقہ کار کے دوران خون بہہ رہا ہے کو کم کرنے کے لئے اندرونی طریقہ کار میں ہیومسٹاٹک کلپس کا سب سے عام استعمال ہوتا ہے۔ سرجری سے وابستہ خون سے غیر ضروری تکلیف ، درد اور یہاں تک کہ انفیکشن بھی ہوسکتا ہے۔ بواسیر کے علاج میں ہیماسٹکٹک کلپس کے استعمال میں سے ایک یہ ہے کہ جراحی کے طریقہ کار سے وابستہ درد اور سوجن کو کم کیا جا.۔ ملاشی اور آنتوں میں خون کی مقدار کو کم کرنے سے ، جراحی کے طریقہ کار سے اتنی زیادہ تکلیف اور تکلیف نہیں ہوسکتی ہے جتنی کہ وہ بغیر ہیماسٹیٹک کلپس کے ہوتا ہے۔


ہیومسٹاٹک کلپس کے استعمال کا فائدہ یہ ہے کہ وہ کچھ جراحی کے طریقہ کار سے وابستہ درد کی مقدار کو کم کرنے کے لئے دیگر جراحی کے طریقہ کار کے ساتھ مل کر استعمال ہوسکتے ہیں۔ ایک مثال کے طور پر ، ہیموستٹک کلپ کو سائٹز غسل کے ساتھ مل کر استعمال کیا جاسکتا تھا تاکہ سیتز غسل کے دوران تکلیف کی مقدار کو کم کیا جاسکے۔ اس سیتز غسل کو پیٹ کی گہا کو سرجری عمل کے ل for تیار کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، پیٹ کی گہا کو گرم ، ہلکا گرم پانی سے بھرنا۔ اگر ہیموستاٹک کلپ کو سیتز غسل کے ساتھ مل کر استعمال کیا جاتا ہے تو پھر سیتز غسل اس طریقہ کار کے دوران مریض کو تکلیف کا سبب نہیں بنائے گا ، بلکہ جراحی کے طریقہ کار کی وجہ سے ہونے والے درد اور تکلیف کی مقدار کو کم کردے گا۔ سیتز غسل کسی بھی اضافی بے ہوشی کی دوائیوں کی ضرورت کو کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتی ہے جس کی وجہ سے سیتز غسل کے دوران نیند کی ضرورت ہوسکتی ہے۔


ہیموکلپس کو دوسرے جراحی کے آلات کے ساتھ بھی استعمال کیا جاتا ہے تاکہ کچھ ہیماسٹک علاج کی افادیت میں اضافہ ہو۔ ہیموسیپٹس کو دوسرے ہیمسٹیٹس جیسے معیاری کینولس کے علاوہ کیتھیٹر کے ساتھ مل کر استعمال کیا جاتا ہے تاکہ ہیماسٹک کے طریقہ کار کی تاثیر کو بہتر بنایا جاسکے۔ ہیموکلپس کو دوسری دواؤں یا طریقہ کار کے اضافے کے ساتھ مل کر بھی استعمال کیا جاتا ہے جیسے ہیومسٹٹک طریقہ کار کی تاثیر کو بڑھانے کے لئے اورکت بیم کا استعمال۔ جراحی کے طریقہ کار میں شامل درد یا تکلیف کی مقدار کو کم کرنے کے لئے ہیموکلیپس کو تنہا اسٹینڈ طریقہ کار کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔


جب ہیمسٹیٹ ڈیوائس کا استعمال عملی طور پر استعمال نہیں ہوتا ہے تو مجموعہ میں ہیومسٹاسٹس کا استعمال بہت فائدہ مند ہوتا ہے۔ ہیماسٹیٹس کو مجموعہ میں استعمال کرنے کے فوائد بہت سارے ہیں اور درد کی مقدار کو کم کرنے کے لئے طرح طرح کے اختیارات مہیا کرتے ہیں جو جراحی کے طریقہ کار سے وابستہ ہوتا ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ اس مضمون نے کچھ مفید معلومات فراہم کی ہیں تاکہ قاری کو ہیموسیٹس کے استعمال کو سمجھنے میں مدد ملے۔