ہیموستاٹک کلپس

ڈکٹ اسکروٹنی میں کام کرنے والی کلپ کی پہلی وضاحت ہیاشی اور ساتھیوں نے 19751 میں جاپان میں پینتیس سال تک برداشت کی تھی تاہم یہ بالکل پروفیسر تھا۔ سوہیندر اور اس کا کلسٹر بیس سال تک جرمنی کے شہری مرکز میں ، جب ڈیلیوری سسٹم کی منصوبہ بندی میں بہتری لائی گئی تو اس نے ہیموستیسیا کے لئے اس کلپ کو مقبول بنانے میں مدد کی۔ اس کے بعد حالات کے پھیلاؤ سے صدمے کے ل cl کلپوں کے ساتھ ہیموستیسیا کے فروغ پزیر ہونے کی اطلاعات بھی سامنے آئیں۔ السر سے ، ملیری وائس کے آنسو ، گھاووں اور اندرونی اعضاء کے ٹیومر سے لیکر ، خون کی نالیوں میں خرابیاں ، ڈائیورٹیکولہ ، چھوٹے قسمیں ، بواسیر ، اسپنکٹرٹوومی ، پولیپیکٹومیسیس ، اسکروٹنی تھرمل یا انجیکشن میڈیکل ایڈ کی ناکامی اور اشتعال انگیز آنتوں کی بیماری میں اعداد و شمار (اعداد و شمار 1)۔


انیس سو نوے کی دہائی میں ، اسکروٹنی کلپس کے میکانکس کو نان ہیمسٹاٹٹک ایپلی کیشنز کے لئے بطور مددگار تسلیم کیا گیا تھا جیسے ڈکٹ میں پرفوریشنز کی بندش ، پوسٹ آپریٹو کنجیکشن ڈسچارج اور پوسٹ پولیپیکٹومی اور ای ایم آر کے بعد کے صدمے میں مداخلت ، قابل جراحی جراحی کے عمل کو نشان زد کرنا ، فلوروسکوپک ہدایت یافتہ طبی امداد اور جانچ پڑتال کی دوبارہ جانچ پڑتال ، نلکوں اور منومیٹرک کیتھیٹرز کو جوڑنا ، دائمی نالوں کی بندش ، ایک بار جب پیپلا ایک چھوٹی آنت کی ہرنائزیشن کے درمیان رہتا ہے تو پیپل ایسوسی ایٹ کی کمی کو ختم کرنے کے لئے گرہنی کے چپچپا جھلی پر کرشن لگاتا ہے۔ اس کو کسی قابل رسائی مقام پر درست کریں اور کسی سختی کی عدم موجودگی میں نقل مکانی کو روکنے کے لئے اسٹینٹوں کی مرمت کریں۔


حفاظت

عام طور پر کسی بھی دھات سے چلنے والے آلے کے ساتھ السرشن بیس کی نادانستہ طور پر سوراخ کرنا ایک واضح مرحلہ ہوتا ہے۔ اسی طرح ، صدمے کو شامل کرنا یا اس سے بگڑ جانا نظریہ طور پر حاصل ہوتا ہے جب ایک بار کلپ کی درخواست ناکام ہوجاتی ہے۔ اسکروٹنی گروپوں کو ایک بہت ہی یونٹ میں موجود تمام کلپس کے استعمال کے عادی اور اچھی طرح سے تربیت دی جانی چاہئے کیونکہ وہاں اہم تغیرات پائے جاتے ہیں اور یہ کہ جن چیزوں کے اندر ہیموسٹاسیا کی ضرورت ہوتی ہے وہ عام طور پر صبح ہوتے ہیں۔ خوش قسمتی سے ، تربیت منحنی خطوط کم ہیں۔ جانچ پڑتال کی صلاحیت جاننا ضروری ہے کہ چیزوں اور گھاووں کو تراشنے کے ل a بھی قابل عمل ثابت ہوسکتا ہے ، تاہم طبی وسائل کا اشارہ ہدف سے بہت دور رہنا چاہئے اور اس سمت اور زاویے سے ہدف تک جانا چاہئے۔ ڈوڈینوسکوپ کے ایسوسی ایٹ ڈگری لفٹ سے زیادہ استعمال ہونے والے کلپس کو خصوصی تجربے کی ضرورت ہوتی ہے۔ چونکہ کلپ کو طبی امداد کی ضرورت ہوتی ہے ان مریضوں کو عام طور پر مزید امیجنگ کے ساتھ ساتھ گونج (ایم آر آئی) کی بھی ضرورت پڑسکتی ہے ، لہذا یہ جاننا ضروری ہے کہ انسٹیٹکٹ ہیموکلیپ وفاقی ایجنسی کی طرف سے مقناطیسی گونج امیجنگ مشروط طور پر کلیئرڈ کی جانے والی بنیادی کلپ تھی ، جس کا مطلب ہے کہ وہاں موجود نہیں ہیں '۔ تین ٹیسلا تک کوئی قابل ذکر خطرہ نہیں ہے۔


نتائج

اینڈو سکوپک کلپس علاج معالجے میں تمام اہم ترین لوازمات میں سے ایک بن گ.۔ انسٹیٹیوٹ سکروٹنی ہیموکلیپ کی حالیہ ترقی نے اینڈوسکوپسٹ کو مختلف حال میں قابل حصول آلات پر ممکنہ برکات کے ساتھ ہیموسٹاسیا اور ٹشو پرت بند ہونے کے ل a ایک قابل اعتماد ٹول فراہم کیا ہے۔ اس آلہ سے مارکیٹ کی درستگی اور نظم و نسق کی آمد ہوتی ہے جس میں کلپ کی پیش کشوں کی کمی تھی۔


کوئی کسیلی کلپ کیا ہے؟

ہیموستاٹک کلپس ڈکٹ کے اندر ٹروما کے عادی ہیں ، اکثر و بیشتر ایک بار جب آپ کے آنت سے پولیوپ دور ہوجاتا ہے یا کسی صدمے سے بچنے کا علاج ہوتا ہے۔ پولپس ٹشو کی چھوٹی چھوٹی نشوونما ہیں جو GI کے پورے طریقہ کار میں دیکھی جاسکتی ہیں۔ اگرچہ زیادہ تر پولپس سومی (غیر کینسر) ہیں ، مختلف قسم کے کینسر کے آس پاس موجود ہوسکتے ہیں یا کینسر کے آنون میں تبدیل ہوسکتے ہیں یہی وجہ ہے کہ انہیں ہٹا دیا گیا ہے۔ صدمے میں السر ہونا ، جو اکثر پیٹ کے اندر پایا جاتا ہے ، یہ بھی دوائیوں کی وجہ سے ہوسکتا ہے یا

انفیکشن ۔پولیپ کو ہٹانے کے بعد ، یا اس سے ساتھی کی ڈگری کا السر ہونا صدمے کی حالت میں پایا جاتا ہے ، تو ، کسی کفایت شعاری کی کلپ بھی لگائی جاسکتی ہے۔ یہ کلپ دھات کا ایک چھوٹا سا آلہ ہوسکتی ہے جو آپ کو صدمے کے خدشات کی پیمائش کرنے کے لئے گھیرنے والے ٹشو کا حصہ بننے کے عادی ہوسکتی ہے۔