ہیموسٹیٹاک تراشے

ہیموسٹیٹاک تراشے حالیہ سالوں میں تیزی سے مقبول ہو چکی ہیں ۔ یہ کلپس جلد کے نیچے رکھی جاتی ہیں ، زخموں کو بند کرنے کے لۓ ، اور مریض کو جتنی جلدی ممکن ہو علاج حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے. ہیموستصاس ایک ایسی حالت ہے جس میں جسم میں خون کی وریدوں کا آغاز ہوتا ہے ، عام طور پر چوٹ یا انفیکشن کی وجہ سے. ایک چپکنے والی ہیموستٹ کو لاگو کر کے ، حالت کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے.


ہیموسٹیٹاک کلپس مختلف سائز اور سائز میں آتے ہیں. ان میں سے زیادہ تر کلپس سلکان یا پالئیےسٹر سے بنائے جاتے ہیں ، جو مریض کی ضروریات کے مطابق سائز کیا جا سکتا ہے. برطانیہ میں ، ہیموسٹیٹاک کلپس اکثر زخموں کی بندش کے لئے استعمال کیا جاتا ہے اور ماہر سپلائرز سے دستیاب ہیں. اس شکنجہ کی احتیاط کی جگہ کے ساتھ ، مریض زخم کو سب سے زیادہ مؤثر انداز میں بند کر سکتا ہے ۔


اکثر, ایک سے زیادہ کلپس شرط کے بڑھنے پر انحصار کرتے ہوئے استعمال کیا جاتا ہے. مثال کے طور پر ، اگر زخم بڑے ہو تو ، ایک سے زیادہ چھوٹے کلپس استعمال کیے جاتے ہیں ، جبکہ زخم چھوٹے ہوتے ہیں ، تو یہ ضروری ہے کہ انفرادی کلپس ایک دوسرے کے ساتھ ڈالیں. تاہم ، یہ ضروری نہیں ہے ، کیونکہ کلپ خود کو بند کردیں گے ، اور ایک ہی کلپ کے بغیر زخم بند ہو سکتے ہیں.


ہیموسٹیٹاک کلپ کا استعمال ایسے معاملات میں اہم ہے جہاں زخم اتنے چھوٹے ہوتے ہیں کہ روایتی طریقے اس مسئلے کو سنبھال نہیں سکتے ۔ جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے ، یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ زخم کو مناسب طریقے سے مزید پیچیدگیوں سے بچنے کے لئے بند کر دیا گیا ہے ، اور ایک ہیموسٹیٹاک کلپ کا استعمال زخم کی بندش کی اجازت دیتا ہے. زخم کے لئے ایک ضرورت سے زیادہ رقم کو لاگو کرنے کی ضرورت نہیں ہے, اس صورت حال کو مزید بڑھ کر سکتے ہیں کے طور پر.


ہیموسٹیٹاک clamps کے طبی عملے یا منشیات پر ان کے انحصار کو کم کرنے کی طرف سے ، مریض کی زندگی کے معیار کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں. یہ کلپ کی طرح آلات خون کے بہاؤ کو کنٹرول کرنے میں بہت مؤثر ہیں اور اس وجہ سے مریض کی مجموعی صحت میں اضافہ. اگر مریضوں کو ان کی معمول کی سرگرمیوں کے ساتھ رکھنے کے لئے انتظام کر سکتے ہیں ، اور ان کے روزمرہ معمول کے ساتھ جاری رکھیں ، وہ طبی عملے اور منشیات پر ان کے انحصار کو بھی کم کر سکتے ہیں.


ایک مریض کی حالت کو بہتر بنانے کے لئے ایک ہیموستٹ بھی استعمال کیا جا سکتا ہے. جب جمنے اس کے اپنے طور پر نہیں ہٹا دیا جاتا ہے تو ، کچھ مریضوں کو زخم سے جمنے کو دور کرنے کے لئے ایک سرجن کی مدد کی ضرورت ہوگی. Clenched بلیڈنگ ایک عام ٹشو متاثر نہیں کیا گیا ہے جہاں علاقوں میں نشان ٹشو نقصان کی تشکیل کی قیادت کر سکتے ہیں. جب جمنے کو ہٹا دیا جاتا ہے تو ، مریض خود کو زیادہ اعتماد محسوس کرے گا.