ہیموستاٹک کلپس اور واسل کلپس

ڈسپوز ایبل برتن کلپس اور ہیموستاٹک کلپس دونوں ہیموفیلیا میں مبتلا مریضوں کے علاج کے لئے عام طور پر استعمال ہوتی ہیں۔ ہیموفیلیا ایک وراثت میں مبتلا حالت ہے جس میں خون کے خلیے عام طور پر جمنے میں ناکام رہتے ہیں۔ جب ہیماسٹیسیس ہوتا ہے تو ، خون جمنا ، جس سے مریض کو تکلیف ہوتی ہے اور خون بہتا ہے اور جمنا متعدی ہوجاتا ہے۔


ہیومسٹاٹک کلپس کو خون بہہ رہا ہے اور جمنے کو ہٹاتا ہے اور اس طرح اسے پھیلنے سے روکتا ہے۔ یہ عام طور پر ان مریضوں کے علاج میں مستعمل ہیں جنہیں ہیموفیلیا کی تشخیص ہوئی ہے۔ مختلف قسم کے ہیموستاٹک کلپس موجود ہیں جن کا استعمال مریض اور علاج کی ضرورت پر منحصر ہے۔ وہ ہیموسٹک دوا کے ساتھ بھی استعمال ہوتے ہیں ، جو دوا کی ایک قسم ہے جو ہیموفیلیا کے مریضوں کے علاج کے لئے استعمال ہوتی ہے۔


ہیموفیلیا کے مریضوں کے علاج کے لئے جو پہلی بار برتن کلپ استعمال ہوتا ہے وہ معیاری کلپ ہے۔ اس کلپ میں زخم کے آس پاس زخم کو بند کرنے کے لئے پن کا استعمال کیا گیا ہے ، جس سے مزید خون بہنے سے بچا جاسکتا ہے۔ اس کلپ میں ، خون کا جمنا جو زخم پر ہے اسے پن کے ذریعہ بند کردیا جائے گا ، اس طرح اسے پھیلنے سے روکیں گے۔


ہیموستٹک کلپس ہیموفیلیا کے مریضوں کے علاج کے لئے بھی استعمال کی جاتی ہیں جو خون کی کمی کی وجہ سے خون بہہ رہا ہے۔ خون کے ٹکڑوں کو برتن کی کلپ کے ذریعے ہٹا دیا جائے گا اور اس طرح اسے پھیلنے سے روکے گا۔ اگر یہ صحیح طریقے سے کیا جائے تو ، اس سے اس بات کا یقین ہوجائے گا کہ خون بہہ رہا ہے۔


ہیموستاٹک کلپ ایسے مریضوں کے علاج کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے جن کو دوسری بیماریوں کی وجہ سے خون کی کمی ہو۔ یہ کلپس خون کے جمنے کو پھیلنے سے روکنے کے لئے بنائی گئی ہیں۔ یہ کلپ عام طور پر جگر کی بیماری کی وجہ سے انیمیا کے مریضوں کے علاج کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ یہ کلپ خون کے جمنے کو پھیلنے سے روکتا ہے ، اس طرح مزید خون بہنے سے بچتا ہے۔ جب صحیح استعمال کیا جائے تو یہ کلپ مزید خون بہنے سے روک سکتا ہے اور مریض کو اسپتال سے گھر جانے دیتا ہے۔


ڈسپوز ایبل برتن کلپس اور ہیموستاٹک کلپس عام طور پر ہیموفیلیا کے مریضوں کا علاج کرنے اور دیگر بیماریوں کی وجہ سے ہونے والے خون کو روکنے کے لئے استعمال ہوتی ہیں۔ ان کلپس کا استعمال ایسے مریضوں کے علاج میں بھی کیا جاسکتا ہے جو خون کی کمی کی وجہ سے خون بہہ رہا ہے۔ اس طرح کا کلپ خون کے جمنے کو پھیلنے سے روکتا ہے اور اس طرح مزید خون بہنے سے رک جاتا ہے۔


اس کلپ کا استعمال ایسے مریضوں کے علاج کے لئے بھی کیا جاتا ہے جو جگر کی بیماری کی وجہ سے انیمیا میں مبتلا ہیں۔ یہ کلپ خون کے جمنے کو پھیلنے سے روکتا ہے اور یوں مزید خون بہنے سے رک جاتا ہے۔


اس کلپ کا استعمال ایسے مریضوں کے علاج کے لئے کیا جاتا ہے جو جگر کی بیماری کی وجہ سے انیمیا میں مبتلا ہیں۔ یہ کلپ خون کے جمنے کو پھیلنے سے روکتا ہے اور یوں مزید خون بہنے سے رک جاتا ہے۔


بہت سے مریضوں کے لئے ہیموستاٹک کلپس اور برتن کلپس استعمال ہوتی ہیں ، لیکن وہ تمام مریضوں کے لئے موثر نہیں ہیں۔ خون کے جمنے کو پھیلنے سے روکنے اور اس طرح سے مزید خون بہنے سے روکنے کے لئے ہیماسٹکٹک کلپس اور دیگر قسم کی کلپ ہیموستاٹک دوائی کے ساتھ مل کر استعمال کررہی ہیں۔ اور علاج شدہ مریض میں انفیکشن کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے بھی۔ اگر کلپس کو مناسب طریقے سے استعمال کیا جائے تو وہ اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ خون بہہ رہا ہے کم ہے اور مریض اسپتال سے گھر جاسکتا ہے۔