ملحقہ اِختراع خون کے نمونے لینے کے طریقہ کی بہتری

معمول کے معائنے کے کام میں کیشکا خون مجموعہ، سرحدوں باہر درجہ حرارت، انگلیوں سے مسلسل متاثر نسبتاً غریب ہیں کان کی لو کے خون کی گردش کی وجہ سے زیادہ انگلی ڈرائنگ پریفیرل خون کو عام طور پر استعمال کیا جاتا ہے ۔ مگر عمل میں بہت سے مریضوں کو تکلیف کے بارے میں شکایت بھی خوف، انسپکٹر کے ساتھ تعاون نہیں ۔ انگلی ٹوٹکا خون ڈرائنگ سے بہتر تھا ۔
مریض انگلی یا درمیانی انگلی کے اندر خون کے طور پر حصہ لینے کا انتخاب کریں ۔ مساج خون پہلے حصہ لینے، 75 فی صد شراب ڈس انفیکشن کا خون جلد خشک، انگوٹھے اور انگلی کے بعد مریض کی انگليوں فکسنگ کے ساتھ ۔ تھوڑا سا آرام دہ اور پرسکون چوٹکی، اور کئی تھوڑا سا آرام دہ اور پرسکون مریض استعمال کے بعد ڈسپوزایبل Lancet پنچر تیزی سے تو مطلوبہ گہرائی (3 میٹر) تک رسائی حاصل ہے ۔ پھر خون پر اپنے باہر جانا، یا پنچر نکتہ farther from نرمی، سامنے ڈس انفیکشن (خون اور وقت کی پیمائش مستثنیات جمنے) خون کا نمونہ کے اخراج کے بعد صاف کرنا ایک خشک کپاس گیند کے ساتھ خون کا پہلا قطرہ نچوڑ دیں ۔
آکوپنکچر محکمہ نمونے لینے کے بعد ڈس انفیکشن جال خون ہیمعثتصاس کا صفایا کرنے کے ایک خشک کپاس گیند کے ساتھ مکمل کر لیا ہے ۔