غیر جاذب پولیمر لاکنگ کلپس

فی الحال ، لیپروسکوپی جیسے کم سے کم ناگوار سرجری میں ، عروقی ٹشو کے بند علاج کے ل l لگیچر کلپس کا استعمال ناگزیر ہے۔ مواد اور استعمال کے مطابق ، ڈاکٹروں کو دھاتی ٹائٹینیم لیجریچر کلپس ، پولیمر پلاسٹک لیگیٹری کلپس ، اور جاذب حیاتیات میں تقسیم کیا گیا ہے۔ لیگیٹری کلپ۔

اس کے دھاتی مادے کی خصوصیات کی وجہ سے ، دھاتی ٹائٹینیم لیگیچر کلپس استعمال کے بعد بہت سارے نقصانات کا سبب بنے گی۔ مثال کے طور پر: آپریشن کے دوران ، کنڈینسر کا استعمال کرنٹ کو چلانے میں آسان ہے اور ٹشو کو نقصان پہنچاتا ہے۔ کلیمپڈ ٹشووں کی ورم میں کمی لاتے آہستہ آہستہ سرجری کے بعد کم ہوجاتا ہے ، اور لیگیشن کلپ ڈھیلے پڑنے ، ہجرت کرنے اور قبل از وقت لاتعلقی کا شکار ہوتا ہے۔ لیج اور بند ہونا ، پیٹ میں انفیکشن کا سبب بننے والے پتوں کے رساو یا نکسیر کا سبب بنتا ہے۔ امیجنگ امتحانات میں تشخیص کی درستگی کو متاثر کرنے کے لئے آسان مداخلت۔ اور جسم میں غیر ملکی اداروں کی مستقل برقرار رکھنے کی وجہ سے ممکنہ نقصان؛ مریضوں کے نفسیاتی اثرات وغیرہ۔ لہذا ، دھاتی ٹائٹینیم لیگیٹری کلپس آہستہ آہستہ مارکیٹ سے پیچھے ہٹ رہی ہیں۔

جدید میڈیکل ٹکنالوجی کے ترقیاتی قانون کی تعمیل کرنے کے لئے ، دھاتی ٹائٹینیم لیگیچر کلپ کو تبدیل کرنے کے لئے بہتر مادی خصوصیات کے ساتھ ایک لگژری کلپ کی ضرورت ہے۔ حالیہ برسوں میں ، ژوجی میڈیکل سنٹر کے ذریعہ تیار کردہ پولیمر پلاسٹک لیگیج کلپس موجود ہیں۔ پولیمر لیگیچر کلپس اور جاذب بائیو لیگیچر کلپس کی کامیاب ترقی اور فہرست سازی نے جراحی کے استعمال کے سامان کے میدان میں سائنسی اور تکنیکی ترقی کو فروغ دیا ہے ، اور کلینیکل ڈاکٹروں نے اسے وسیع پیمانے پر تسلیم کیا ہے اور ان کی تعریف کی ہے۔ کلینیکل اسٹڈیز نے ثابت کیا ہے کہ ان دو اقسام کے لیگیچر کلیمپ نہ صرف دھات ٹائٹینیم لیگیٹری کلیمپ کے استعمال سے لائے جانے والے مختلف نقصانات پر قابو پاتے ہیں ، بلکہ بند نلی نما ؤتکوں کی حفاظت اور وشوسنییتا کی بھی تصدیق کرتے ہیں۔

تاہم ، کم سے کم ناگوار سرجری میں ، پلاسٹک کے کلپس اور جاذب بائیوکلپ ان کے مخصوص اطلاق میں مختلف ہیں۔ جاذب بائیو کلپ نظریاتی لحاظ سے سب سے بہترین لیگریٹ کلپ ہے ، لیکن یہ بات قابل ذکر ہے کہ بائیو کلپ پلاسٹک کلپ سے چھوٹی ہے۔ بائیوکلپ کا سائز بنیادی طور پر 12 ملی میٹر ہے۔ ایک ہی وقت میں ، اس کی قیمت دھاتی ٹائٹینیم کلپس اور پولیمر سے کہیں زیادہ ہے۔ پلاسٹک کلپس بہت زیادہ مہنگی ہوتی ہیں ، لہذا وہ بنیادی طور پر لیپروسکوپک سرجری میں استعمال ہوتے ہیں۔ چونکہ ہیم او لوک پولیمر پلاسٹک لیگیٹری کلپس میں نسبتا large بڑے پائپوں یا ٹشوز کا سامنا کرنے کی ایک وسیع لگیج (16 ملی میٹر تک) حد ہوتی ہے ، لہذا پولیمر پلاسٹک کلپس کو استعمال کرنا ضروری ہے۔