خواتین بانجھ پن مریضوں کے لئے اختیارات

لیگیشن تراشے کیا ہیں ؟ بہت سے ڈاکٹروں اور جوڑوں کو یہ فابروادس کے پھیلاؤ کو روکنے اور ان کو سکڑ کرنے میں مدد کر سکتے ہیں یقین ہے کہ. بحث یہ ہے کہ آیا اس کی اپنی مرضی پر کلپ کا استعمال کرتے ہوئے آپ کو مؤثر نتیجہ ملے گا یا آپ کو سرجری کے ساتھ ساتھ بھی حاصل کرنے کی ضرورت ہے.


لیگیشن کلپس استعمال کرنے کے خلاف اہم دلائل میں سے ایک یہ ہے کہ وہ طویل مدت میں کام نہیں کرتے. اصل میں ان مریضوں کی اطلاعات موجود ہیں جنہوں نے ان کے لیگیشن کو صرف اس بات کا مظاہرہ کیا تھا کہ وہ مہینے کے اندر عمل کو دہرایا ہے. اس کے لئے وضاحت یہ ہے کہ اگرچہ ان کے سرجن نے ان کلپس کو استعمال کیا ہے ، یہ غیر مؤثر تھا. اس کی وجہ یہ ہے کہ اندام نہانی کا حصہ ligaments وقت کے ساتھ کمزور کرنا شروع ہوتا ہے اور اس طرح اصل سلائی کے طور پر مضبوط نہیں ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ اگرچہ آپریشن خود دردناک نہیں ہوسکتا ہے ، آپ کو یہ معلوم ہوسکتا ہے کہ آپ کو تھوڑی دیر میں آپریشن کرنا ہوگا.


لیگیشن کلپس کے استعمال کے خلاف ایک اور دلیل یہ ہے کہ وہ بہت قابل اعتماد نہیں ہیں. اس استدلال کے ساتھ مسئلہ یہ ہے کہ ڈاکٹر عام طور پر آپ کے نالی کے ارد گرد کلپ کے ایک اختتام کی جگہ لے جائے گا ، پھر اس کے استعمال کے دھاگے پر ایک دھاتی کی انگوٹی سلائی کی طرف سے دو سے رابطہ قائم کریں. اس وجہ سے کیوں ناکام ہو سکتا ہے کیونکہ دھاگے مضبوط ہو سکتا ہے ، یہ اصل میں بہت مضبوط نہیں ہے. کنکشن کی طاقت ایک معیاری دھاگے کے طور پر مضبوط نہیں ہو گی ، لہذا ہمیشہ خطرہ ہے کہ کلپر مکمل طور پر کاٹنے کے قابل نہیں ہے. اگر کلپ مکمل طور پر فابروادس کاٹ نہیں کرتا تو یہ ممکن ہے کہ دھاگہ انگوٹی سے الگ ہو جائے اور پیچھے چھوڑ کر ختم ہو جائے گا.


اگرچہ لیگیشن کلپس کے استعمال کے خلاف اوپر دلائل درست ہونے لگتے ہیں ، وہ لازمی طور پر یہ مطلب نہیں ہے کہ آپ کو ان کو حاصل نہیں کرنا چاہئے. آپ کو آپ کی ذاتی صورت حال پر منحصر ہے کہ وہ آپ کے لئے بہترین طریقہ ہیں تلاش کر سکتے ہیں. اگر آپ کو فابروادس کی ایک بڑی تعداد ہے تو آپ کو یہ پتہ چل جائے گا کہ مائکروجراحی سبانگوانال واراکوکیلیکٹومی آپ کے لئے بہتر آپشن ہو سکتا ہے. یہ آپریشن کسی بھی آؤٹ پیشنٹ سرجری کی ترتیب میں ایک ہسپتال میں تیزی سے اور مؤثر طریقے سے انجام دیا جا سکتا ہے ، مطلب یہ ہے کہ آپ اپنے آپریشن کے بعد دن کام یا اسکول میں واپس آ سکتے ہیں.


اگر آپ کو ایک آپریشن کی ضرورت ہے تو صرف چند گھنٹوں کے بعد ریشم سیون کے ساتھ لیگیشن آپ کے لئے مناسب ہو سکتا ہے. ریشمی سیون کو بہت مختصر آپریشن کے اوقات کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، عام طور پر ایک گھنٹہ سے زیادہ نہیں. وہ بھی بہت پائیدار ہیں ، لہذا وقت کے ساتھ نہیں پہن جائیں گے ، اور ایک سرجن کی مدد کے بغیر ہٹانے کے لئے تقریبا ناممکن ہو جائے گا. اگرچہ وہ اکثر علاج کی دیگر اقسام کے ساتھ مل کر استعمال ہوتے ہیں ، وہ زیادہ ناگوار یا طویل مدتی علاج کے لئے متبادل نہیں ہیں.


اینڈو میٹرائسز یا فابروادس کے ساتھ تشخیص کیا گیا ہے جو خواتین کے لئے بہت سے مختلف اختیارات دستیاب ہیں. اگرچہ زیادہ تر مریضوں کو ان کے فابروادس علاج کے کسی بھی قسم پر غور کرنے سے پہلے معافی میں چلا گیا ہے جب تک انتظار کرنے کے لئے مشورہ دیا جاتا ہے ، بہت سے ان کی ارورتا مسئلہ خطاب کیا گیا ہے کے بعد بھی ان کے اختیارات کو تلاش کرنے کے لئے انتخاب. ان مریضوں کے لئے سنگین صحت کے مسائل یا معیاری علاج کو برداشت کرنے میں ناکامی ، لاپاروسکوپی ، واگانوپلاسٹی (اندام نہانی سے غیر معمولی اضافہ کو دور کرنے کے لئے استعمال کردہ طریقہ کار) ، یا ایک ہیسٹوریکٹمی کی سفارش کی جا سکتی ہے. کسی بھی جراحی کے طریقہ کار کے ساتھ ، بطن بین جراحت سرجری اکثر انشورنس کی طرف سے احاطہ کرتا ہے ، لیکن یہ دیگر اختیارات کے مقابلے میں زیادہ مہنگا ہوسکتا ہے. اگر آپ کو پتہ چلتا ہے کہ آپ کی صحت ایک مسئلہ ہے تو آپ کے ڈاکٹر سے کسی بھی مندرجہ بالا طریقہ کار کے بارے میں بات کریں کیونکہ وہ متبادل حل کرنے کے قابل ہوسکتے ہیں جیسے لیگیشن کلپ.