لیگی کلپس کے فوائد

لیگیشن کلپس سیون کی ایک قسم ہے جسے اکثر نو سلائی بجتے ہیں۔ یہ مستقل طبی عمل نہیں ہیں ، بلکہ جسم سے بالوں کی بڑی مقدار کو دور کرنے کے لئے غیر جراحی کا طریقہ کار ہے۔ ان کی ایجاد ایک ایسے شوہر اور بیوی نے کی تھی جو اپنے بیٹے جی جی # 39 hair کے بالوں کو پتلا کرنے میں پریشانی کا شکار تھا۔ انہوں نے ایک آسان اور موثر طریقہ ایجاد کیا جس سے انہیں اپنے بیٹے جی جی # 39 help کے سر کو کاٹنے سے بچانے کے دوران ان کے مسئلے کو حل کرنے میں مدد ملے گی۔


لیگی کلپس 1960 کی دہائی کے اوائل میں ایجاد ہوئی تھیں۔ اس وقت ، وہ صرف" quot کلپس" as کے نام سے مشہور تھے۔ تب سے ، لیگیج کلپس اور لیگیشن کلپ کارتوس بہت ساری ترقیوں سے گزر چکے ہیں۔ جیسا کہ ٹیکنالوجی میں بہتری آئی ہے ، اسی طرح مارکیٹ میں بھی آپشنز اور لوازمات دستیاب ہیں۔


مارکیٹ میں اس وقت دو قسم کے لگیج کلپ موجود ہیں۔ ایک قسم کو معیاری کلپ کے نام سے جانا جاتا ہے اور اس میں دو دھات کے ٹکڑوں پر مشتمل ہوتا ہے جو ایک دوسرے سے ایڈجسٹ کلپ کے ساتھ جڑ جاتے ہیں۔ دوسری قسم کو ایڈجسٹ کلپ کہا جاتا ہے اور یہ تین ٹکڑوں پر مشتمل ہوتا ہے جو موسم بہار کے طریقہ کار سے ایک دوسرے سے جڑ جاتے ہیں۔ ان دو مختلف اقسام کے لیگی کلپس میں سب سے زیادہ مقبول معیاری اور سایڈست ہیں ، کیوں کہ یہ وہی چیزیں ہیں جن کی خریداری کے لئے زیادہ تر لوگ ہوتے ہیں۔


معیاری لیگیج کلپس میں ایک رنگ اور پتلی دات کی کچھ انگوٹھی ہوتی ہے۔ کلپ میں رنگ وہی ہے جو بال کو کھینچنے کے دوران دراصل جگہ پر رکھتی ہے۔ کلپس اتنی چھوٹی ہیں کہ آسانی سے خواتین جی جی # 39 work میں کام کی چولی میں داخل ہوسکتی ہے یا یہاں تک کہ جی جی # 39 man کی جیب میں بھی۔ ان کو سلائی یا گلوئنگ کی ضرورت نہیں ہوتی ہے چونکہ حلقے ایک لچکدار انگوٹھی کا استعمال کرکے ایک دوسرے کے ساتھ جڑ جاتے ہیں۔ یہ ان وجوہات میں سے ایک ہے جس کی وجہ سے بالوں کو تراشنے کی معیاری کلپس کو سب سے محفوظ شکل سمجھا جاتا ہے۔


ایپلر کلپس معیاری والے سے ایک قدم آگے ہے۔ معیاری کلپ کے برعکس ، آپریئر کلپ پتلی دھات کے کئی حلقوں پر مشتمل ہے جو بہار کے کلپس کے ساتھ مل کر جڑے ہوئے ہیں جو بالوں کو جگہ پر رکھنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔ جب بالوں کو ہٹایا جارہا ہے تو ، کلپ پر رنگ کا دباؤ استعمال کرکے بالوں کو جگہ پر رکھا جائے گا۔ بہت سارے فوائد ہیں جو ایپلر کلپس کو اس حقیقت سے ہٹاتے ہوئے استعمال کرتے ہیں کہ وہ معیاری کلپس سے کہیں زیادہ محفوظ سمجھے جاتے ہیں۔ اس حقیقت کے علاوہ کہ بال جگہ پر رکھے جائیں گے ، آپریٹر کلپ پر کنکشن کی تعداد یہ طے کرے گی کہ مشین کے استعمال سے بالوں کو ہٹانے کا عمل کتنا تیز ہوگا۔


لیگیج کلپ کا استعمال خاص طور پر ان لوگوں کے لئے انتہائی ضروری ہے جو کسی وجہ سے اپنے آپریشن کا وقت موخر کر رہے ہیں۔ آپریشن کے دوران خون کے بہاؤ کو برقرار رکھنا ان ٹائٹینیم کلپس کے استعمال کیے بغیر بہت مشکل ہوسکتا ہے۔ ان لوگوں کے لئے جو سخت طبی حالت کا سامنا کرتے ہیں جو عام طرز زندگی کی ان کی قابلیت کو متاثر کرتے ہیں ، ان لیگی کلپس کے استعمال کے بغیر سرجری کروانے سے فالج اور دل کے دورے جیسے حادثات سے بچنے میں مدد ملتی ہے۔ ان کے استعمال سے آپریشن کے دوران اور اس کے بعد انفیکشن کا خطرہ اور خون کے جمنے کے امکانات بھی کم ہوجائیں گے۔ مذکورہ حفاظتی وجوہات کے علاوہ ، ان کا استعمال بھی مریضوں کو بحالی کی طویل مدت کے ساتھ ساتھ تکلیف کو کم کرنے کی سہولت دیتا ہے۔ صرف تھوڑے ہی عرصے میں ، یہ پہلے ہی ثابت ہوچکا ہے کہ ان لیگیشن کلپس کا استعمال دیرپا نتائج کے حصول میں ایک بہترین آپشن ثابت ہوگا۔