ہیکین ہونٹ

ایک اندوکلا ایک لچکدار ، دھاتی آلہ سوراخوں یا سیون کے لئے ضرورت کے بغیر گٹ کے دو mucosal تہوں بند کرنے کے لئے طبی اندوسکوپاک سرجری کے عمل میں استعمال کیا جاتا ہے. اندوکلا اندوکلا کی ایک بہت ورسٹائل قسم ہے اور عام طور پر راداولوگاک کے طریقہ کار میں چھوٹے خون کی وریدوں پر نیچے شکنجہ کرنے اور راداوگراپہس پر جسم کے ڈھانچے کو نشان زد کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کہ ایک ہی اختتام پر ایک ہک کے ساتھ ایک ملائم دھاتی کلپ ہے. اندوکلا میں اندوسکوپاک کے طریقہ کار میں بہت سے استعمال ہوتا ہے ، لیکن یہ مریضوں کے لئے بلکہ دردناک ہوسکتا ہے.


دستیاب اندوکلا کی دو اقسام ہیں ، جس میں مکینیکل اندوکلا شامل ہیں ، جو ایک برقی موٹر کی طرف سے طاقتور ہیں ، اور برقی اندوکلا ، جو عام طور پر ایک چھوٹی سی بیٹری کی طرف سے طاقتور ہیں. پہلی قسم میں, اندوکلا تحقیقات بازو سے منسلک ایک بجلی کی تحقیقات کا استعمال کرتے ہوئے کنٹرول کیا جاتا ہے. دوسری قسم میں ، اندوکلا ایک انگلی کی طرح تحقیقات یا ایک چھوٹا سا ٹرانسمیٹر/رسیور آلہ کے استعمال کے ذریعے کنٹرول کیا جاتا ہے.


نام سے پتہ چلتا ہے, اندوکلا سرجری کے عمل کے دوران مریض کے معدے کی نالی پر رکھا جاتا ہے اور آنت کے نچلے حصے میں چھوٹے خون کے برتن پر نیچے clamps. یہ کلیمپنگ عمل اس بات کو یقینی بنانے کے لئے اندوسکوپی کے ذریعے خون ھیںچتی ہے کہ مریض تمام خون کی فراہمی کو حاصل کر رہا ہے کہ وہ یا وہ ضرورت ہے.


اندوسکوپاک سرجری کے لئے ایک اندوکلا استعمال کرنے کے فوائد ہیں کہ یہ سیون کے استعمال کو ختم کرتا ہے, جو روایتی سیون کی ایک بڑی واپسی ہے. جب سیون استعمال کیا جاتا ہے تو ، خون ہضم کی نالی کے دوسرے حصوں میں سفر نہیں کر سکتا. اس کی وجہ یہ ہے کہ سیون کی ان اقسام کو ایک دوسرے کے ساتھ رہنا اور خون کے تککی کی تشکیل کرنے کا رجحان ہو سکتا ہے. اس کے علاوہ, ایک کلامپاد رگ کا استعمال سرجن سیون کی طرف سے محدود کیا جا رہا ہے کے بغیر دوسری صورت میں کسی بھی ممکنہ طور پر عمل انہضام کے نظام کے زیادہ علاقوں تک رسائی حاصل کرنے کی اجازت دے سکتے ہیں.


تاہم ، ایک اندوکلا کے ساتھ ساتھ استعمال کرنے کے نقصانات ہیں. ایک بات کے لئے ، یہ آلات کچھ مریضوں کو تکلیف دہ ہوسکتی ہیں. اس کے علاوہ, ایک مریض آنت کے نچلے حصے پر اور جسم کے ارد گرد کلیمپنگ کے احساس کی وجہ سے پورے طریقہ کار کے دوران غیر آرام دہ ہو سکتا ہے. اس کی وجہ سے ، ایک مریض کو ہمیشہ اس بات کا یقین کرنا چاہئے کہ وہ ایک اندوکیسٹ کا استعمال کرنے سے پہلے اچھی جسمانی حالت میں ہے.


مریضوں کو یہ بھی معلوم ہونا چاہئے کہ وہ اس بات کو یقینی بنانے کے لئے چند منٹ کے لئے ایک ربڑ بینڈ پر منعقد کرنے کے لئے کہا جائے گا کہ وہ پرچی نہیں ہے. ان لوگوں کے لئے جو ایسا کرنے سے قاصر ہیں ، اندوکلا ان کے جسم پر تھوڑا سا سخت احساس ہو سکتا ہے. یہ احساس اتنا ہی معمولی ہو سکتا ہے کہ یہ درد کے لئے غلط ہوسکتا ہے ، لیکن یہ اب بھی بہت غیر آرام دہ ہے.