ہیومسٹاٹک کلپس کے استعمال

ہیموستاٹک کلپس کے بہت سے استعمال ہیں ، اور وہ بہت ساری مختلف چیزوں کے لئے استعمال ہوسکتے ہیں۔ سب سے زیادہ عام استعمالات میں سے ایک ٹورنکائٹس کے لئے ہے۔ یہ ان اوقات کے لئے کارآمد ہیں جب جسم کو ایک جھٹکا جان لیوا ثابت ہوسکتا ہے اور ان کلپس کے استعمال سے بھی ان کا اطلاق ہوتا ہے۔


اگر آپ کبھی بھی ایسی صورتحال میں رہے ہیں جہاں آپ کی جان کو خطرہ ہے ، اور آپ کو فوری طور پر مدد کی ضرورت ہے ، تو یہیں سے ہیموسٹاٹک کلپس کام آسکتی ہیں۔ اکثر جب کوئی زخمی ہوتا ہے یا اسے بچانے کی ضرورت ہوتی ہے تو ، اس کی جان بچانے والے آلے کے علاوہ اور کچھ نہیں ہوتا ہے۔ لیکن کلپس کے استعمال سے ، یہ آسانی سے پورا کیا جاسکتا ہے۔


ذاتی ٹورنکائٹس ہر وقت استعمال کیے جاتے ہیں ، خاص طور پر اگر کوئی فرد فرائض کی ذمہ داری سے زخمی ہو۔ تاہم ، جب کوئی فرد شعور سے محروم ہوجاتا ہے ، اور جسم اب مدد حاصل کرنے کے قابل نہیں ہوتا ہے تو ، ذاتی ٹورنکیٹ ضروری ہوسکتا ہے۔ ہیومسٹٹک کلپس کے استعمال کا فائدہ یہ ہے کہ اس سے زیادہ تکلیف نہیں ہوگی ، اور یہ ایسی چیز ہے جس سے جسم سنبھال نہیں سکتا ہے۔ جب خون جمنے کا عمل شروع ہوتا ہے تو ، یہ خون کو زیادہ جمنے سے روکتا ہے ، اور ذاتی ٹورنکیٹ خون کو دوبارہ دل میں جانے سے روکتا ہے۔


آج کل بہت ساری قسم کے ہیموستاٹک کلپس دستیاب ہیں ، جو تمام پولیمر سے بنی ہیں۔ ٹورنیکیٹ کو استعمال کرنے کے ل are بہت سے مختلف ہیں۔ ان میں سے کچھ ربڑ سے بنی ہیں ، اور ان میں سے کچھ پلاسٹک ، یا پولیمر لگیج کلپس سے بنی ہیں۔


ہیموستاٹک کلپس کا استعمال اس علاقے کو مناسب دباؤ دینے میں مدد کے لئے کیا جاتا ہے جسے بچانے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر ٹورنکیٹ کو صحیح طریقے سے لاگو کیا جائے تو ، یہ یقینی بنائے گا کہ جمنے کا عمل رک جائے گا۔ اس کے بعد مریض کو بچایا جا سکے گا۔


جب بات ہیموستاٹک کلپس کی قسم کی ہو تو ، ان میں سے بہت ساری قسمیں ہیں ، اور بہت سارے استعمال ہوتے ہیں۔ پولیمر لیگیجیکلپس کا استعمال ڈاکٹروں کے ذریعہ ایسے علاقوں میں کرنے کے لئے کیا جاتا ہے جن کا علاج کرنے کی ضرورت ہے۔ اس سے مریض جی جی # 39 blood کا خون دل سے دور رکھنے میں مدد ملتی ہے ، تاکہ اس کو زیادہ خون نہیں مل پائے گا ، اور اس سے زیادہ خون نہیں پائے گا۔


ہیماسٹکٹک کلپس اکثر جلنے والے افراد کے علاج کے لئے استعمال کی جاتی ہیں۔ یہ پتا چلا ہے کہ ہیماسٹکٹک کلپس کو بازوؤں یا پیروں پر رکھنا انفیکشن کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ اس وجہ سے ہے کہ اس سے زخموں کو زیادہ کھلا رکھنے میں مدد ملتی ہے ، اور اس طرح انفیکشن ہونے کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ ، جو خون زخموں سے نہیں ہورہا ہے ، وہ مریض جی جی # 39 organs کے اعضاء کو کوئی نقصان نہیں پہنچا سکے گا۔


کچھ طبی پیشہ ور ہیومسٹاٹک کلپس بھی استعمال کرتے ہیں۔ جب کوئی شخص زخمی ہوتا ہے تو ، ایک ماہر ان افراد کو کسی فرد کی پیٹھ اور کولہوں پر رکھ سکتا ہے۔ وجہ یہ ہے کہ یہ اس کو بنا سکتا ہے تاکہ بہت کم سوجن ہو ، اور اس وجہ سے ، درد کم ہو۔ پولیمر لیگیجکلپس پہن کر ، کوئی شخص اب بھی بغیر کسی پریشانی کے گھومنے پھرنے کے قابل ہو جائے گا۔