بلڈ ویزل کلپس کا استعمال

خون کے جمنے اور رکاوٹ کا شکار مریضوں کے علاج کے ل to ہیموستٹک کلپس اور خون کی نالیوں کے کلپس طبی آلات ہیں۔ عام طور پر کسی مریض&# 39 inside کی رگوں اور شریانوں کے اندر ہیموسٹیٹک کلپس یا ویسکولر بلڈ کلوٹس کلپس رکھے جاتے ہیں۔ وہ جسمانی حرارت (بیچوالا ہیڈوڈالیسیس) ، کم درجہ حرارت (آرٹیریل تھرومبوسس) یا کیمیائی طریقوں (مصنوعی ہیپرین) کے ذریعہ جسم سے ناپسندیدہ خون نکال دیتے ہیں۔ انہیں کورونری آرٹیریل یا خون کی نالیوں کی کلپ یا عروقی ہیپرین کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔


اس طرح کی کلپ یا تو میکانیکل یا کیمیائی بنیاد پر ہوسکتی ہے ، جو برتن کے ہیومسٹاٹ میکانزم کے لئے ڈیزائن کی گئی ہے۔ ان کلپس میں سے زیادہ تر جسم کے اندر ایک مخصوص جگہ پر طے کی جاسکتی ہے یا بیرونی استعمال کے ل patient مریض کے اندر رکھی جاسکتی ہے۔ کچھ ہیماساتس کو برقی نبض کے ذریعہ کنٹرول کیا جاسکتا ہے اور انہیں الیکٹروتھرموڈینیٹک ہیومسٹاسٹس کہا جاتا ہے۔


خون کی شریانوں پر دباؤ ڈالنے اور متاثرہ علاقے میں خون کے بہاؤ کو کم کرنے کے لئے اکثر ہیموسٹیٹس کا استعمال کیا جاتا ہے۔ ان کو ہیماتوما یا خون میں جمنے والی دیگر پیچیدگیوں کے دوران جمنے کے عمل کو کنٹرول کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ہیومسٹس اور دیگر مکینیکل آلات کسی بیرونی آلہ جیسے IV کے ساتھ منسلک ہوسکتے ہیں۔ یہ خارجی آلات زیادہ عین مطابق ایپلی کیشنز کے ل the مریض تک بہتر رسائی فراہم کرتے ہیں۔


اگر آپ اپنے ہیماسٹیٹ میکانزم کے لئے موزوں کلپ ڈھونڈ رہے ہیں تو ، ضروری ہے کہ آپ اپنی درخواست کے لئے صحیح انتخاب کریں۔ مثال کے طور پر ، کچھ برتن کلپس پیٹ کے علاقے پر استعمال ہوسکتی ہیں۔ دوسرے کو سینے اور گردن کے علاقوں میں استعمال کے ل designed تیار کیا گیا ہے۔ ایسی کلپس بھی ہیں جو پیروں میں استعمال کیلئے ہیں۔


واسیل کلپس کو چار قسموں میں درجہ بندی کیا جاسکتا ہے: نس ناستی سے لگائے جانے والے ہیموسٹس اور پردیی سے لگائے جانے والے ہیموسیٹس۔ انٹراوینٹریکولر یا انٹراٹرٹیریل؛ اندرونی اور بیرونی ہیموسیٹس۔ اور ٹشو انجنیئر والے ہیومیسٹیسٹس۔ انٹراوینٹریکولر یا انٹراٹریٹریل استعمال شدہ برتن کلپس سب سے زیادہ عام طور پر استعمال ہوتی ہیں ، کیونکہ وہ خون کے بہاؤ کو بہتر فراہم کرتے ہیں۔ اور خون کے جمنے کی تشکیل کے امکانات کم ہیں۔ بیرونی یا ٹشو انجنئیرڈ یا مائکروڈسسکٹڈ برتن کترے کا استعمال ایسے مریضوں کے علاج کے لئے کیا جاتا ہے جن کو شدید خون بہہ رہا ہے ، جمنے کی پیچیدگیاں ہیں ، تھرومو سیوپینیا یا aortic stenosis ہے۔


ہیومسٹاٹک کلپس مختلف اقسام میں آتی ہیں جیسے انٹرمورل ، سبمسکولر ، پرکوٹینیئس ، سکلیرو تھراپی اور سبکیوٹری۔ آپ جس طرح کے کلپ کا انتخاب کرتے ہیں اس کا انحصار آپ کے اطلاق اور جس برتن کی آپ کو ضرورت ہوتی ہے اس کی ہیموسٹیٹ میکانزم پر ہوتا ہے۔ یہ معلوم کرنے کے لئے کہ کون سا کلپ سب سے زیادہ مناسب ہوگا ، آپ کو ماہر ڈرمیٹولوجسٹ سے رجوع کرنا چاہئے ، یا خریدنے سے پہلے آپ اپنی ضروریات کے بارے میں اپنے ڈاکٹر سے بات کر سکتے ہیں۔


کسی بھی طرح کا کلپ استعمال کرتے وقت ، یقینی بنائیں کہ آپ کارخانہ دار جی جی # 39 instructions کی ہدایات پر احتیاط سے عمل کریں۔ آپ جو کلپ استعمال کرتے ہیں اسے ہمیشہ صحیح جگہ پر رکھنا چاہئے۔ اگر یہ صحیح طور پر فٹ نہیں ہوتا ہے ، تو کلپ ٹھیک طرح سے کام نہیں کرے گی۔ ہدایات کو ہمیشہ غور سے پڑھیں تاکہ آپ کو جی جی # 39 جیتا ، آپ کو کوئی پریشانی نہیں ہوگی۔


ایک بار جب آپ کو خون کی نالیوں کی صحیح کلپ مل جائے تو آپ کو خود ہی اسے ختم کرنے کی کوشش نہیں کرنی چاہئے۔ ہمیشہ کسی پیشہ ور کا استعمال کریں۔