ہیومسٹٹک ٹیپس اور پیچ استعمال کرنا

مریض&# 39 ities کی حدت کے مؤثر طریقے سے علاج کرنے کے لئے ہیماسٹک ٹیپ اور پیچ کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ یقینی بنانے کے لئے کہ یہ مصنوعات ٹھیک طریقے سے کام کرتی ہیں ، مریضوں کو ان کا صحیح طریقے سے استعمال کرنے کا طریقہ جاننا چاہئے۔ اس طریقہ کار کے علاوہ علاج معالجے کے لئے کوئی ٹائم ٹسٹ ٹیسٹ نہیں ہیں۔ تاہم ، کچھ مریضوں کو یہ ڈھونڈنے سے پہلے ان میں سے بہت سے علاج سے گزرنا پڑتا ہے جو بالکل کام کرتا ہے۔


ہیموستاٹک ٹیپز مریض جی جی # 39 p کی حدود کو پیچ کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ وہ ڈاکٹر کے ذریعہ لگائے جاتے ہیں اور انہیں تقریبا four چار گھنٹوں تک چھوڑنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہر دن کم سے کم تین بار ٹیپ کو ہٹانے کی ضرورت ہے۔ ایک بار جب اسے ہٹا دیا جاتا ہے تو ، خون بہہ جانے کی کسی علامت علامت کا معائنہ کرنا چاہئے۔ یہ جلد کے اضافی نقصان کو روکنے کے لئے ہے۔


ہیموستاٹک پیچ مختلف طاقتوں میں دستیاب ہیں۔ مریضوں کو ڈویلپر جی جی # 39 instructions کی ہدایات پر احتیاط سے عمل کرنا چاہئے۔ ہر بار جب پیچ تبدیل ہوجاتا ہے ، مریض کو پانی کے چند قطرے ڈیوائس میں ڈالنا چاہئے اور پھر اسے اپنی جلد پر لگائیں۔ کیمیکلز کی حراستی جو پیچ پر مشتمل ہے اس سے طے ہوجائے گی کہ مریض کو کتنا پانی استعمال کرنا چاہئے۔


سب سے اہم کام جو مریض کرسکتا ہے وہ ہے چوکس رہنا۔ مریض کو پیچ محسوس کرنا چاہئے اور پانی کی مناسب مقدار کا استعمال کرنا چاہئے اور علاج کے دوران مریض کو پوری طرح سے بیدار رکھنا چاہئے۔ ہیومسٹٹک پیچ کے سب سے زیادہ عام مضر اثرات سوھاپن ، خارش ، جلن اور جلد کی چھلکیاں ہیں۔ طویل مدتی ریلیف قائم کرنے کے ل treatment کم سے کم دو سے تین علاج سیشن کی ضرورت ہے۔


ہیومسٹاٹک کلپس ہیموستاٹک پیچ کی طرح ہیں۔ فرق یہ ہے کہ انہیں پورے معالجے میں ہٹانے یا دوبارہ لگانے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ مریض جب بھی ضروری ہو تو کلپس کو ہٹانے کے درد سے نہیں گذرتا ہے۔


اس آلہ کو ہر وقت پہنے جانے کی ضرورت ہے۔ تاہم ، اگر کلپس کو سفارش کردہ مدت تک نہیں پہنا جاتا ہے تو آلے کی تاثیر اتنی موثر نہیں ہوگی۔ وقت کی لمبائی ہر مریض کے ساتھ مختلف ہوتی ہے لیکن عام طور پر کم از کم چار گھنٹے کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ ہمیشہ بہتر ہے کہ مینوفیکچر سے پہننے کی تجویز کردہ مدت کے بارے میں جانچ کریں۔


پیچ اب بھی درد کا سبب بنے گا۔ تاہم ، درد ہلکا ہے اور کچھ منٹ سے زیادہ نہیں رہتا ہے۔ ہر تین دن میں مریضوں کی نگرانی کی جانی چاہئے۔ تکلیف کم کرنے کے لtors ڈاکٹر اینٹی بائیوٹک یا ینالجیسک ادویہ لکھ سکتے ہیں۔


ہیموسٹس نسبتا بے درد ہیں لیکن سارا عمل کافی وقت طلب ہوسکتا ہے۔ عمل میں تین سے چار گھنٹے کی ضرورت ہوتی ہے اور پھر چپکنے والے کو دور کرنے کے لئے لباس میں تبدیلی ضروری ہے۔ مریض کو تین گھنٹوں کے بعد چپکنے والی چیز کو ہٹانا چاہئے اور اس کی جگہ نیا لے جائے گا۔ ہیمسٹاٹس اور کلپس کا مہینہ میں ایک بار خیال رکھنے کی ضرورت ہے جبکہ ہیمسٹاسٹس اور پیچ کو ہفتے میں ایک بار ہٹانے کی ضرورت ہے۔