برتن سگ ماہی کلپس

ایک بائپولر الیکٹروسوریکلیکل آلہ جس میں ایک رہائش اور لمبا شافٹ شامل ہے۔ ایک لمبی اثر والے شافٹ کے دور دراز تک جوڑا جاتا ہے۔ ایک ہینڈل اسمبلی میں ایک متحرک ہینڈل شامل ہوتا ہے جو ایک مستقل ہینڈل کے مقابلہ میں متحرک ہوتا ہے اور جبڑے کے ممبر کی نقل و حرکت کو پہلی پوزیشن سے دوسری پوزیشن تک لاگو کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ جبڑے کے ہر فرد کو الیکٹروسوریکل توانائی کے ذرائع سے منسلک کرنے کے لئے تشکیل دیا گیا ہے۔ ایک سوئچ فکسڈ ہینڈل پر فراہم کیا جاتا ہے اور اسے پہلی پوزیشن اور کم از کم ایک بعد کی پوزیشن کے درمیان افسردگی کے ل config مرتب کیا جاتا ہے جب یہ متحرک ہینڈل پر فراہم کردہ سوئچ منگاتی سطح کے ساتھ متعصبانہ طور پر مشغول ہوتا ہے۔ سوئچ کی پہلی پوزیشن جبڑے کے ممبروں کے درمیان گرفت ٹشو پر مطلوبہ دباؤ کے برابر معلومات کو منتقل کرتی ہے ، کم از کم ایک بعد کی پوزیشن برقی توانائی کے ذرائع کو چالو کرنے کے لured تشکیل دی جاتی ہے۔

ہیومسٹاٹک فورسز یا فورسز سادہ فورسپس جیسے ٹولز ہیں جو خون کی نالیوں کو نچوڑنے کے ل their اپنے جبڑوں کے مابین میکانکی کارروائی کا استعمال کرتے ہیں اور عام طور پر کھلی سرجری کے دوران پکڑنے ، تلف کرنے اور / یا کلیمپ ٹشو کو استعمال کرنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔ الیکٹروسورجیکل فورسز ٹشو اور خون کی رگوں کو گرم ، جراثیم سے پاک کرنے ، اور / یا ٹشو کو سیل کرنے کے لئے ہیموستاسیس کو انجام دینے کے لئے مکینیکل کلیمپنگ ایکشن اور برقی توانائی دونوں استعمال کرتے ہیں۔

[0005] بعض جراحی کے طریقوں میں خون کی وریدوں یا کوریوڈیل ٹشووں کی بندش اور کاٹنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ جریدے کے متعدد مضامین میں الیکٹرو سرجری کا استعمال کرتے ہوئے چھوٹی خون کی وریدوں کو بند کرنے کے طریقوں کا انکشاف کیا گیا ہے۔ جے نیوروسور کا ایک مضمون۔ کوگلولیٹن اور ایک خودکار کمپیوٹرائزڈ بائپولر کوگولیٹر کی نشوونما ، جلد 75 ، جولائی 1991 میں ، کے عنوان سے ہونے والے مطالعے میں ، چھوٹی خون کی نالیوں کو بند کرنے کے لئے ایک بائپولر کوگولیٹر کی وضاحت کی گئی ہے۔ مضمون میں کہا گیا ہے کہ معتدل طور پر 2-2.5 ملی میٹر قطر سے بڑی بڑی شریانوں کو جمانا ناممکن ہے۔ ایک اور مضمون ، نیوروسورگ۔ ریو. (1984) ، جس کا عنوان ہے خود کار طریقے سے کنٹرول شدہ بائولر الیکٹروکوگولیٹ 1 این- "سی 0 اے-سی0 ایم پی ،" ، پی پی ، 187-190 ، الیکٹروسوریکل برتنوں کی طاقت کو ختم کرنے کے ایک طریقہ کا انکشاف کرتا ہے ، جس سے بچایا جاسکتا ہے کہ ویسل دیوار کو جلا دیا گیا ہے۔

[0006] الیکٹروسورجیکل فورپس کا استعمال کرتے ہوئے ، ایک سرجن ٹشو پر لاگو ہونے والے الیکٹروسوریکل توانائی کی شدت ، تعدد ، اور دورانیے کو کنٹرول کرکے خون بہہ رہا ہے ، یا کم خون بہہ سکتا ہے یا خون کی وریدوں کو بند کر سکتا ہے۔ عام طور پر ، الیکٹروسوریکل چمٹیوں کی بجلی کی تعمیر کو دو اقسام میں تقسیم کیا جاسکتا ہے: 1) یک قطبی بجلی کے سرجیکل چمٹی؛ اور 2) دو قطبی برقی سرجیکل چمٹی۔

مونوپولر چمٹی ایک فعال الیکٹروڈ اور ریموٹ مریض ریٹرن الیکٹروڈ یا پیڈ کا استعمال کرتا ہے جو کلیمپنگ اینڈ ایفیکٹر سے وابستہ ہوتا ہے ، جس میں ریموٹ مریض ریٹرن الیکٹروڈ یا پیڈ عام طور پر مریض سے بیرونی طور پر منسلک ہوتا ہے۔ جب الیکٹروسورجیکل توانائی کا اطلاق ہوتا ہے تو ، توانائی فعال الیکٹروڈ سے جراحی کی جگہ ، مریض کے ذریعہ ، اور ریٹرن الیکٹروڈ میں منتقل کردی جاتی ہے۔

بائپولر الیکٹروسورجیکل فورسز دو کافی برعکس الیکٹروڈ استعمال کرتے ہیں ، جو اختتامی اثر کے مخالف داخلی سطحوں پر تصرف کیے جاتے ہیں ، یہ دونوں برقی طور پر الیکٹروسورجیکل جنریٹر کے ساتھ مل جاتے ہیں۔ ہر الیکٹروڈ سے مختلف صلاحیتوں کا معاوضہ لیا جاتا ہے۔ چونکہ ٹشو برقی توانائی کا ایک موصل ہے ، جب جب کسی باڈی کو ٹشو کو بیچنے کے ل. استعمال کیا جاتا ہے تو ، برقی توانائی کو باضابطہ طور پر ٹشو کے ذریعے منتقل کیا جاسکتا ہے۔

کسی بڑے برتن کو صحیح طریقے سے منسلک کرنے کے ل two ، دو اہم مکینیکل پیرامیٹرز کو عین مطابق طور پر قابو کیا جانا چاہئے۔ برتن پر لگنے والا دباؤ اور الیکٹروڈ کے مابین خلاء ، ان دونوں برتن کی موٹائی کو متاثر کرتے ہیں۔ خاص طور پر ، دباؤ کی عین مطابق درخواست خون کی وریدوں کی دیواروں کا مقابلہ کرنے کے لئے ضروری ہے ، ٹشو کی رکاوٹ کو ایک قدر سے کم کرنے کے ل sufficient کافی مقدار میں برقناطیسی توانائی کو ٹشو سے گزرنے کے لئے ، ٹشو ہیٹنگ کے دوران توسیع قوت پر قابو پانے ، اور مدد کرنے کی وجہ سے آخری ٹشو موٹائی ، آخری ٹشو موٹائی اچھی بندش کا اشارہ ہے۔ یہ طے کیا گیا ہے کہ فیوژن برتن کی دیوار ترجیحی میں 0.001 اور 0.006 انچ کے درمیان ہے۔ اس حد کے نیچے ، بندش کٹے ہوئے یا پھٹے ہوئے ہوسکتے ہیں ، اور اس حد سے بڑھ کر ، لیمن مناسب طریقے سے یا مؤثر طریقے سے بند نہیں ہوسکتا ہے۔

خون کی چھوٹی چھوٹی وریدوں کے ل the ، ٹشو پر لگنے والا دباؤ کم متعلقہ ہوتا ہے ، اور موثر بندش کے لئے موزوں سطحوں کے درمیان فاصلہ فاصلہ زیادہ اہم ہوجاتا ہے۔ دوسرے لفظوں میں ، چالو کرنے کے دوران ان دونوں کوندکٹو سطحوں کے چھونے کا امکان بڑھ جاتا ہے کیونکہ خون کی نالیوں کے چھوٹے ہونے کے ساتھ۔

برقی دیوار پر بڑی قریبی افواج کو بجھانے کے قابل آلات کے متوازی طور پر مناسب الیکٹروسورجیکل پاور منحنی خطوط کا استعمال کرتے ہوئے ، الیکٹروسوریکل طریقوں سے بڑے برتنوں کو سیل کیا جاسکتا ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ خون کی چھوٹی چھوٹی نالیوں کو جمانے کا عمل الیکٹروسوریکل برتن کی بندش سے خاصی مختلف ہے۔ اس مقصد کے ل "،" کوگولیشن "کو ٹشو کو پانی کی کمی کے عمل سے تعبیر کیا جاتا ہے ، جس میں بافتوں کے خلیے ٹوٹ جاتے ہیں اور خشک ہوجاتے ہیں ، اور خون کی نالیوں کی بندش کو ٹشو میں کولیجن کو لیکویفائنگ کے عمل کے طور پر اس کی بحالی کے ل a قرار دیا جاتا ہے۔ امتزاج. لہذا ، چھوٹی خون کی وریدوں کا جمنا انہیں مستقل طور پر بند کرنے کے لئے کافی ہے۔ مستقل بندش کو یقینی بنانے کے ل Lar بڑے برتنوں کو بند کرنے کی ضرورت ہے۔