ہیموکلیپس کے عام استعمال کیا ہیں؟

جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے ، ہیموکلپ ایک ہیمولٹک اینستھیٹک ہے جو عام اینستیک کے طور پر استعمال ہوتا ہے اور اینستھیزیا کے سرجیکل انڈکشن کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے۔ اینستھیزیا سے گزرنے والے مریض کے علاج میں ، ہیموکلپ کا استعمال پیچیدگیوں اور طریقہ کار کی خرابی کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ مریض جی جی # 39 recovery کی بازیابی میں سہولت کے لئے کیا جاتا ہے۔


اس کے علاوہ ، ہیموکلیپ کو برتن کو سیل کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے تاکہ پھوڑے کی تشکیل کو روکنے کے ل-اور بعد میں ہونے والے خون بہہنے اور انفیکشن کو بھی کم کیا جاسکے۔ تاہم ، اس مضمون میں ، ہم ligating کلپس کے بارے میں بات کرنے جا رہے ہیں۔


ligating کلپ ایک کلپ ہے جو طریقہ کار کے دوران برتن کو سیل کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کلپ کو انجکشن یا سرنج کے آخر سے منسلک کیا جاتا ہے جو طریقہ کار میں استعمال ہوتا ہے اور یہ برتن پر کھڑا ہوتا ہے اور کلیمپ یا لاکنگ سسٹم سے جڑا ہوتا ہے۔ اس کے بعد یہ کلپ مریض کی شہہ پر رکھ دیا جاتا ہے اور وہ اسے بند کر دیتا ہے۔


ایک اور لیگیٹنگ کلپ وہ کلپ ہے جو انجکشن کے آخر کو سیل کرنے کے لئے استعمال ہوتی ہے جو طریقہ کار میں استعمال ہوتی ہے اور کلیمپ یا لاکنگ سسٹم سے منسلک ہوتی ہے۔ اس کے بعد یہ کلپ رگ پر رکھی گئی ہے اور وہ اسے بند کردیتی ہے۔


کلپ ، جو انجکشن کے آخر پر مہر لگانے کے لئے استعمال ہوتی ہے اسے کینول کہتے ہیں۔ یہ ایک چھوٹی سی کینول ہے جو رگ میں ڈالی جاتی ہے اور پھر اس کو اس طرح پوزیشن میں رکھی جاتی ہے کہ یہ سوئی کی سمت میں ہے جو ہیموکلیپ کے طریقہ کار کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ اس کے بعد کینول کٹی ہوئی ہے اور انجکشن کے اختتام پر مہر بند کردی گئی ہے۔


یہ نوٹ کرنا بہت ضروری ہے کہ یہ دونوں کلپس صرف ہیموکلیپ کے طریقہ کار میں استعمال ہوتی ہیں اور ان کو تکلیف نہیں ہوتی ہے۔ ہیموکلپ کے طریقہ کار سے بھی کسی بھی طرح کا خون بہہ رہا ہے اور انفیکشن نہیں پڑتا ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ انجکشن کے خاتمے پر مہر لگانے کے لئے دونوں کلپس کو دوسرے قسم کے سامان کے ساتھ مل کر استعمال کیا جاتا ہے۔ مثال کے طور پر ، جب سوئی کا خاتمہ بیلون رگ کے ل used استعمال کیا جا رہا ہے ، تو اسے بیلنس رگ کو پھٹنے سے روکنے کے لئے کینول سے بھی مہر لگا دی جاتی ہے۔


اس کے علاوہ ، ہیموکلپ کلپس جو سوئی کے خاتمے پر مہر لگانے کے لئے استعمال ہوتی ہیں وہ بھی ہیموکلیپ کے طریقہ کار کے دوران خون کی کمی کو کم کرنے میں مدد کے لئے استعمال کی جاتی ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ہیموکلپ کے طریقہ کار کے دوران رگ سے خون نکالا جارہا ہے تاکہ اس سیال کے طور پر استعمال کیا جا. جو مشین کو بھرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔


ہیموکلیپ کے طریقہ کار کے عمل کے ل The لگیٹنگ کلپس بھی بہت اہم ہیں کیونکہ اس بات کو یقینی بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کہ عمل کے دوران انجکشن کو نقصان نہیں پہنچا ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ ہیموکلپ مشین بھی ایک مشین ہے اور یہ لیگیٹنگ کلپس کے استعمال کے بغیر کام نہیں کرسکتی ہے۔