مجموعہ، بچاؤ اور علاج کے پیشاب کے نمونے

پیشاب کا نمونہ قسم کی معمول کا امتحان:
⑴ مریضوں کے بے ترتیب پیشاب پیشنٹ اور ایمرجنسی مریضوں، کسی بھی وقت جمع پیشاب کے ساتھ استعمال کیا ۔ غذا، ورزش، جیسے عوامل پر ہیں لیکن اس قانون کے مریضوں کے لئے آسان منشیات، کر سکتے ہیں کی وجہ سے اہم ارتکاز کم حراستی یا پیتھولوجاکال مواد اور مرئی اجزاء غائب، چینی کھانے بھی پیشاب یا ادویات جیسے کہ وٹامن سی اور دیگر پريشاني میں ہو سکتا ہے ۔
B پیشاب ہوسپاٹالیز مریضوں میں جمع کر سکتے ہیں، کہ میں صبح کے پہلے پیشاب کا نمونہ، افزودگی اور نمونے، کے اکادافیکشن کے لئے خونی خلیہ، حاصل کرنے کے بعد epithelial سیل اور جسمانی اجزاء جیسے ٹیوب قسم ہے نسبتاً کم توجہ اور اچھی طرح محفوظ، مگر کا آپس میں موازنہ کرنے کے لئے بھی آسان ۔ مشتبہ یا معروف بیماریوں کے پیشابی نظام متحرک مشاہدے اور حمل کے ابتدائی ٹیسٹ کے لئے درخواست دیں ۔
مجموعہ کنٹینرز: مجموعہ؛ کی سہولت کے لئے ⑴ صاف، خشک، ڈسپوزایبل، بڑا سوراخ ب اندام نہانی کا رقیق، حيض كا خون، گوبر اور دیگر آلودگی سے بچیں ۔ ج کیمیکل کے ساتھ کوئی مداخلت نہیں ملا ۔ ڈی وہاں واضح طور پر اس طرح کے طور پر نشان زد ہیں مریض کا نام، میڈیکل ریکارڈ نمبر، مجموعہ تاریخ کے طور پر، اور کنٹینر پر پوسٹ کیا گیا ہو گا ۔ ⑸ کافی پیشاب، کم از کم 12 ملی لٹر جمع کر سکتے ہیں ۔
نمونے جمع کرانے: مجموعہ پیشاب نمونوں چاہیے ہو عرض کیا وقت (2 بیکٹیریل ترقی جس کے نتیجے میں پیشاب کی بڑھتی ہوئی پییچ، سے بچنے کے لئے H) میں مرئی جزو کو ضرر پہنچا ہے یا کم یا غائب ہو گیا ۔ مرض ذیابیطس لا یا پیتھولوجاکال پیشاب پروٹین کا کھوج کو کے ساتھ مداخلت کرے ۔ پیشاب کا نمونہ بھی مادہ مثلا پیشاب صفرا اصل روشنی تجزیہ یا آکسیکرن اور کمی سے بچنے کے لئے تیز روشنی سے اجتناب كرے.
مثال: نمونوں کی بروقت جمع کرانے 4 c رکھا جا سکتا ریفریجریٹر ذخیرہ وقت 8h نہ تجاوز کرنا ضروری ہے ۔