Endoscopic سازوسامان Flexion

Endoscopic سازوسامان لچک

اینڈوسکوپ عام طور پر استعمال شدہ طبی آلہ ہے. اس میں ایک منحصر حصہ، روشنی کا ذریعہ اور لینس کا ایک سیٹ شامل ہوتا ہے. انسان کے جسم کی قدرتی آبادی کے ذریعہ، یا انسانی جسم میں پیدا ہونے والی ایک چھوٹی سی اسباب کے ذریعے. جب استعمال کرتے ہوئے، Endoscope پہلے سے معائنہ شدہ عضو میں درآمد کیا جاتا ہے، جو براہ راست اس سائٹ کی تبدیلیوں میں شراکت کر سکتا ہے. تصویر کی کیفیت اینڈوسکوپ کے استعمال کو براہ راست متاثر کرتی ہے، اور اینڈوکوپییک ٹیکنالوجی کی ترقی کی سطح بھی ظاہر کرتی ہے. سب سے قدیم اینڈوکوپیس کا استعمال مستحکم امتحان کے لئے تھا. ڈاکٹر نے ایک مشکل ٹیوب کو مریض کے مقعد میں داخل کیا اور موم بتی کی روشنی سے مستحکم زخموں کو دیکھا. اس طریقہ کار کے لئے دستیاب تشخیصی معلومات محدود ہے، مریض نہ صرف بہت دردناک ہے، بلکہ اس وجہ سے کہ یہ آلہ بہت مشکل ہے، پسے کا خطرہ بہت بڑا ہے. ان کی کمی کے باوجود، اینڈوکوپی کا اطلاق اور ترقی جاری ہے، اور آہستہ آہستہ بہت سے مختلف یوزر اور مختلف قسم کے آلات کے ساتھ ڈیزائن کیا گیا ہے. Endoscopic طبی درخواست

اینڈوکوکیپ، جسم کی قدرتی آبادی کے ذریعہ، یا جسم میں جراحی کی طرف سے بنائے جانے والے ایک چھوٹا سا انجکشن. اینڈوسکوپ عام طور پر استعمال شدہ طبی آلہ ہے. لچکدار حصہ، روشنی کا ذریعہ، اور لینس کا ایک سیٹ. جب استعمال کرتے ہوئے، Endoscope پہلے سے معائنہ شدہ عضو میں درآمد کیا جاتا ہے، جو براہ راست اس سائٹ کی تبدیلیوں میں شراکت کر سکتا ہے. تصویر کی کیفیت اینڈوسکوپ کے استعمال کو براہ راست متاثر کرتی ہے، اور اینڈوکوپییک ٹیکنالوجی کی ترقی کی سطح بھی ظاہر کرتی ہے.

Endoscopic طبی درخواست کی تاریخ

1853 ء میں فرانس کے ڈاکٹر ڈیرومیریو کی دنیا کا پہلا اینڈوسکوپ پیدا ہوا. اینڈوسکوپ عام طور پر استعمال شدہ طبی آلہ ہے. یہ سر، موڑنے، اندراج، آپریشن اور روشنی کی رہنمائی پر مشتمل ہے. جب استعمال کرتے ہوئے، Endoscope اسی سردی روشنی ذریعہ سے منسلک ہے، تو اندراج ڈیپارٹمنٹ پہلے سے معائنہ کردہ عضے میں درآمد کیا جاتا ہے، اور کنٹرول آپریشن کے سیکشن کو براہ راست متعلقہ حصہ کے دائرے میں پڑ سکتا ہے.

سب سے قدیم اینڈوکوپیس کا استعمال مستحکم امتحان کے لئے تھا. ڈاکٹر نے ایک مشکل ٹیوب کو مریض کے مقعد میں داخل کیا اور موم بتی کی روشنی سے مستحکم زخموں کو دیکھا. تشخیصی اعداد و شمار جو یہ طریقہ حاصل کرسکتا ہے محدود ہے، مریض نہ صرف بہت دردناک ہے، اور اس وجہ سے یہ آلہ بہت مشکل ہے، جسے خطرے کی وجہ سے خطرہ بہت بڑا ہوتا ہے. ان کی کمی کے باوجود، اینڈوکوپی کا اطلاق اور ترقی جاری ہے، اور آہستہ آہستہ بہت سے مختلف یوزر اور مختلف قسم کے آلات کے ساتھ ڈیزائن کیا گیا ہے.

1855 میں، اسپینارڈ، کارہ نے لریگوسکوپ کا ایجاد کیا. جرمن Hyman وین ہیلموز نے 1861 میں چشموں کا انعقاد کیا.

1878 میں، ایڈیشن نے خاص طور پر چھوٹے بلب کے انضباط کے بعد، روشنی بلب کا اہتمام کیا جس نے اینڈوسکوپ کو ایک بہت ترقی کی، اور سرجیکل طریقہ کار کے عارضی انتظام بہت صحیح ثابت ہوسکتے ہیں.

1878 ء میں، جرمن یورولوجسٹ لیام نیٹز نے ایک سیستوسکوپ کو تخلیق کیا اور مثالی طور پر اس کے استعمال میں بعض وجوہات کی جانچ پڑتال کی.

1897 میں، جرمن گیلانی ایک برونسککو کا تصور کرتا ہے.

1862 ء میں، جرمن، چھوٹےوں نے اساتذہ پیدا کیا.

1903 میں، امریکی کیلی نے کالونیسکوپی کا انعقاد کیا، لیکن یہ 1930 تک وسیع پیمانے پر استعمال نہیں کیا گیا.

1 9 13 میں، سویڈن جاکوبس نے قصلیت کی جانچ میں اصلاح کی.

1922 میں، امریکی ہتھیاروں نے گیس سوسکوپی کی بنیاد رکھی تھی.

1 928 میں، جرمن کارل کیک نے گیس سوسکوپی پیدا کی.