اندوسکوپاک ساز اپٹیکل فائبر

اندوسکوپاک ساز آپٹیکل فائبر

اپٹیکل فائبر اندوسکوپی ایجاد کے ساتھ اور آہستہ آہستہ اندوسکوپی تشکیل دی

جدید سائنس اور ٹیکنالوجی، ایک مکمل اصلاحات، اپٹیکل فائبر کے استعمال کے ذریعے اندوسکوپی کی ترقی کے ساتھ ۔ 1963، جاپان فائبر اندوسکوپی پیدا کرنے کے لئے شروع کر دیا، 1964 میں ایک کامیاب فائبر آپٹک اندوسکوپاک دفعہ نمونہ لینا ضروری آلہ تیار کیا، اس دفعہ نمونہ لینا ضروری دفعہ نمونہ لینا ضروری چمٹی کے ایک مناسب پیتھالوجی اور چھوٹے کا خطرہ ہو سکتا ہے ۔ 1965 ء میں فائبر کالونعثکوپی وسعت کم مِعَوِی امراض کے لیے امتحان کے لیے بنا دیا گیا ۔ 1967 ء مبالغہ فائبر اندوسکوپی مائیکرو لیسانس مشاہدہ کرنے کی تعلیم کے لئے شروع کر دیا ۔ فائبر اندوسکوپاس بھی در حیات، ماپنے جسم کے درجہ حرارت، دباؤ، ہٹاؤ، بالکل طلسماتی جذب، اور دوسرے کوائف مثلا ٹیسٹنگ کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے ۔ 1973 میں لیزر ٹیکنالوجی اندوسکوپاک علاج میں استعمال کیا اور آہستہ آہستہ مِعَوِی ذرائع میں سے ایک خون کی اندوسکوپاک علاج بن گیا ۔ 1981 ء میں اندوسکوپاک الٹراساؤنڈ ٹیکنالوجی کامیابی سے تیار کیا، اس اعلی الٹراساؤنڈ ٹیکنالوجی اور اندوسکوپی اس مرض کی تشخیص کی درستگی میں بہت اضافہ نیا ترقی کے ساتھ مل کر کیا ۔

1987 ء میں فاللاپی مووریٹ سب سے پہلے ایک ٹی وی اندوسکوپاک سرجری پیدا کیا ۔ جدید کی اہمیت اندوسکوپاک امتحان اپٹیکل فائبر اندوسکوپ کی ایجاد کے ساتھ آہستہ آہستہ قائم ہے. بیسویں صدی میں، ساٹھ سال کے دوران، "گلاس فائبر' مختلف علاقوں میں بڑے پیمانے پر تشویش کی طرف سے ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں تیار کیا گیا ۔ بیسویں صدی عیسوی 30 سال تک وہاں اپٹیکل فائبر اندوسکوپاک کے لئے استعمال کیا گیا ہے روشنی ترسیل ریشہ، لیکن اس کی منتقلی میں روشنی کی کمی کی وجہ سے عمل بہت زیادہ ہے، نظری سگنل ٹرانسمیشن اپٹیکل فائبر پیش رفت نہیں بنایا ۔ اپٹیکل فائبر اندوسکوپی ہے ایک پتلی اور نرم ٹیوب، ٹیوب ایک شہتیر روشنی گائیڈ شیشے فائبر کی ہے، دونوں ایک لینس کے ساتھ لیس ہیں ۔ پڑتال کریں کہ آخر سِرے سے اعضاء کے اندر پایا جا کے جسم میں ٹیوب کی اندرونی اعضاء کی صورت حال دیکھ سکتے ہیں ۔ اندوسکوپ عام طور پر روشنی کی طرف سے کے ہمراہ ہیں، اور کچھ جراحی کے آلات، جیسے پنیر پف ماؤنٹین کے ساتھ لیس ہیں ۔ میں ریشہ متعارف آپٹیکل ٹرانسمیشن کے طریقہ کار میں، وڈیو کیمرہ تصویر کی گرفتاری پہلی چوائس کے طور پر ۔ اندوسکوپی جو ایک ہی وقت میں تصاویر لینے کے قابل تھا "جو 1964 میں پیدا ہوا ریشہ اندوسکوپی" تھا ۔ 1960 کی دہائی کی طرف سے اندوسکوپ تصویر پر قبضہ اور پیمائش صلاحیتوں تھا ۔ 1975 یا تو میں، پیٹ کیمرے کے دور ختم، مکمل طور پر "کی طرف سے ریشہ اندوسکوپی" کی جگہ لے لی کے لئے آیا ۔ چین کے فائبر آپٹک ماہر ژانگ زہانیوان وابستگی قومی مقامی اہم سائنسی اور ٹیکنالوجی منصوبوں کے لیے "بصری ریشہ ٹرانسمیشن شہتیر اور صنعتی اندوسکوپاک بڑے پیمانے پر پیداوار ٹیکنالوجی تحقیق کا سلسلہ"، ٹیکنالوجی تک پہنچ گئی اہم ملکی اور دنیا اعلی درجے اور صرف سلسلہ کا قیام بڑے پیمانے پر پیداوار شہتیر اور اندوسکوپاک پیداوار بیس پیدا کر سکتے ہیں ۔

1983 میں بار جفتی اختراع (سیسیڈی) اندوسکوپی کی ایک نئی قسم پہلے نیو یارک پر مبنی والچ-االان آلات کی طرف سے تیار کیا تھا ۔ سیسیڈی اندوسکوپی ایک سرے جسم میں داخل کیا گیا ہے اور "ایک سیسیڈی لینس نہیں سلی کون کا ایک چھوٹا ٹکڑا میں مدغم" کے ساتھ لیس ہے. یہ دراصل ایک نئی قسم کا فوٹو الیکٹرک تصویر سینسر ایک اسی طرح فعل ایک ٹیلی ویژن کیمرے کے ساتھ ہے ۔ اس حصے کا پتہ لگنے میں جو دھاتی تار کے ذریعے منتقل ہوتا ہے اور ایک "نقش مانیٹر" کی طرح ایک ٹیلی ویژن رسیور سے ظاہر کیا جاتا ہے ایک اسکین برقی سگنل، نقش میں بدلتا ہے ۔ ایپلی کیشن اس ٹیکنالوجی کا یہ نقش ذخیرہ، تولید، مشاورت اور کمپیوٹر کے انتظام کے لئے ممکن بناتا ہے ۔