طبی سازوسامان طبی آلات کی صنعت

طبی سازوسامان طبی سامان کی صنعت

میڈیکل ڈیوائس انڈسٹری ایک کثیر قسط، علمی، دارالحکومت اعلی ہائی ٹیک صنعت ہے، جس میں اعلی حد تک داخل ہوجاتی ہے. اس وقت، چین کے طبی اداروں میں طبی آلات کی مجموعی سطح اب بھی بہت کم ہے. قومی بنیادی صحت کی دیکھ بھال کے اداروں کے تقریبا 15 فیصد طبی سامان اور آلات 1970 کے گرد ہیں. 1980 کے وسط کے وسط سے 60 فیصد طبی سازوسامان اور سازوسامان مصنوعات، ان کی متبادل عمل مطالبہ کی رہائی کا عمل ہے، اس بات کو یقینی بنائے گی کہ اگلے 10 سال یا چین کے میڈیکل ڈیوائس مارکیٹ میں تیز رفتاری سے زیادہ طویل عرصہ تک.

اصلاحات اور افتتاحی کو فروغ دینے کے ساتھ، عالمی معاونت کی کوششوں کو عالمی انضمام کے عمل کو بڑھانے اور تیز کرنے کے لئے جاری ہے، چین کے طبی آلات کی صنعت تیزی سے ترقی کی ہے. 2005 ء میں چین امریکہ اور جاپان کے بعد دنیا کا تیسرا سب سے بڑا طبی آلہ مارکیٹ بن گیا ہے. 2006 میں، چین کے میڈیکل سامان درآمد اور ایکسچینج کے پہلے بلین ڈالر کا نشان، 10.552 بلین امریکی ڈالر کے درآمد اور برآمد کی قیمت میں 17.57 فیصد اضافہ ہوا، جو 3.19 بلین امریکی ڈالر کی مجموعی اضافی ہے. 2007 میں، چین میں طبی سامان کی کل درآمد اور برآمد 12.697 بلین امریکی ڈالر تھی، جو سال میں 20.33 فیصد تھی، اور تجارت اضافی 4.133 ارب امریکی ڈالر تک پہنچ گئی.

موجودہ عالمی مالیاتی بحران، مالیاتی بحران گزشتہ 100 سالوں سے مالیاتی بحران نہیں ہے جو سب سے زیادہ سنجیدگی سے ہوا ہے، مالیاتی بحران میں اقتصادی بحران کا اہم اشارہ ہے، لیکن ماضی کی تاریخ میں، طبی صنعت نے اچھی دفاعی کارکردگی کا مظاہرہ کیا. . دنیا میں ایک ہی وقت میں، طبی صنعت ایم اور اے کی سرگرمی اب بھی مضبوط ہے. یہ بالکل ٹھیک ہے کیونکہ چین مالیاتی سونامی میں نسبتا مستحکم ہے اور طبی صنعت کے زلزلہ کے مزاحمت کے علاوہ طبی صنعت، صنعت کی اعلی منافع، سرمایہ کاری میں اضافہ ہوا ہے.

اس وقت چین کی طبی سازوسامان صنعت میں ترقی پذیر ممالک کے مقابلے میں، اگرچہ ایک فرق ہے، لیکن دنیا کے لئے چین کے طبی سامان کی ترقی کی رفتار ابرو ہیں. چین کے جدید ترین تحقیق اور طبی آلات کی مصنوعات کی ترقی بین الاقوامی طبی سازوسامان کی صنعت کے کنارے میں چلتی ہے. اگلے چند سال، چین جاپان کو ختم کرے گی، دنیا کا دوسرا سب سے بڑا طبی سازوسامان مارکیٹ بن جائے گا. 2010 تک، طبی آلات کے چین کی مجموعی پیداوار قیمت 100 ارب یوآن تک پہنچ جائے گا جس میں عالمی طبی آلہ مارکیٹ کا حصہ 20 فیصد ہو گا، 2050 تک اس کا حصہ 25 فیصد تک پہنچ جائے گا.

گھریلو انٹرپرائزز R & D کی طاقت، اور ہائی ٹیک سے عالمی سطح پر منتقلی کی تیزی سے بہتری میں اضافہ، گھریلو مینوفیکچررز کے لئے گھریلو مصنوعات کی مقابلہ آہستہ آہستہ بڑھتی ہوئی مارکیٹ میں ایک غیر معمولی موقع فراہم کرتا ہے. یہ قابل ذکر ہے کہ چین کی طبی آلات کی صنعت کی مستقبل کی ترقی بہت بڑی جگہ ہے.

اس کے علاوہ، دنیا میں تیز ترین مالیاتی بحران کے تناظر میں، چین پر بین الاقوامی معاشی ماحول کے منفی اثرات کا مقابلہ کرنے کے لئے، نومبر 5، 2008 کو منعقد اسٹیٹ کونسل ایگزیکٹو اجلاس ایک فعال مالیاتی پالیسی اور ایک درمیانی آسان موقوف پالیسی، گھریلو طلب کو بڑھانے کے لئے مزید مؤثر اقدامات. 23 نومبر، 2008، وزارت صحت نے ملک کے نئے 100 بلین یوآن مرکزی سرمایہ کاری کے انتظامات میں ایک سرکلر جاری کیا، اس لئے 4.8 بلین یوآن کی خصوصی سرمایہ کاری کے لئے دیہی صحت کی خدمت کے نظام کی تعمیر میں مدد کی. "2008 4.8 ارب نئی سرمایہ کاری" نئی دیہی طبی سرمایہ کاری 1.5 ارب، اس کے علاوہ "06" منصوبہ "" نئے دیہی طبی سرمایہ کاری 6.771 ارب، 8.271 بلین کی دو اضافی اضافہ. 8.271 بلین بنیادی طور پر دیہی طبی سامان کی خریداری کے لئے، یہ وقت 2008 - 2010 میں بنیادی طور پر توجہ مرکوز ہے. کم سے کم طبی آلات بہت زیادہ مطالبہ کا سامنا کریں گے، صنعت سے فائدہ اٹھانے کا پہلا حصہ بن جائے گا.